تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



مقام نداره مسئول منم*

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ


مسئول:

گروهی «منکر» شوندگان، که صفت ایشان همواره «متاسف» است، و آنان را «مسئول» نام!




+ سومین تعریفی که فرهنگ لغت عمید از واژه «مسئول» ارائه می ده چنینه:

«3. آنکه مورد پرسش یا بازخواست قرار می گیرد»

یا مرحوم عمید لغت نامشو از رو دست اجنبیا کپی کرده، یا اون موقع واقعا اینطوری بوده و در گذر زمان ارتفاع عروج این جماعت به قدری حساس شده که با بازخواستن نقصان می پذیره یا من نمی تونم ملتفت شم!  الله اعلم.




* دیالوگ طلایی، بینظیر و ماندگار فیلم دوئل

نظرات  (۷)

موافقت خود را با اون تعریف بالایی اعلام میکنم 

تولدت هم مبارک :-))
الان شما مسئولی به  دادن کیک تولد :-D 

پاسخ:
منم موافقم

مچکر هستم :)
ساعت مچیمو بدین کیک تولد بگیرین د:
  • آناهــیــ ـــتا
  • اگه فک کردی میتونی ذهن مارو به هر نحوی از کیک تولد منحرف کنی کور خوندی :|
    پاسخ:
    کور خوندم آی کور خوندم لللی مثل یه بلبل خوندم للللی
    می تونین بگیرین د:
    تولدت بوده ناصر؟؟؟
    پاسخ:
    بله بله من یه تیرماهی حساسم! اوققققق :دی
  • خانوم ِ لبخند:)
  • تولدت مبارک ممار :)
    ایشالا دلت خوش و تنت سلامت باشه همیشه بیای قصه بگی برامون :)
    پاسخ:
    ممار خیلی تشکر می کند : )
    ممنونم. ایشالا شمام از همینا باشین بیاین قصه هامو بخونین :)))
  • آناهــیــ ـــتا
  • باعشه -_-

    آخ تهدید کردم ولی تبریک نگفتم :))
    قرار بود اول تبریک بگم بعد تهدید کنماااا

    مبارک باشه ^_^
    ایشالا هر قدر زنده ای زندگی کنی با شادی و دل خوش
    پاسخ:
    شبیه تهدید نبود چرا؟ اگه متوجه می شدم تهدید بود همونجا با تپانچه مختو می پاشیدم تو کامنت دونی د:

    وِی خیلی زیاد تشکر می کند : )


    من هیچی یادم نمیاد بنظرم بهتره کیک تولدو بخوریم شاید ی چیزایی یادم بیاد :-D
    پاسخ:
    شمام میتونی بگیر د:
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • 😂😂😂
    تیرماهی ِ حساس 
    پاسخ:
    حساس آدِم حتی د:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی