تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



گزارش یک تدریس از پیش تعیین شده

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیروز اولین روز تدریسم بود. کار جالبی است. مخصوصا سکوتِ وسط حرف ها خیلی حالت فلسفی دارد و کیف می دهد. آدم فکر می کند خیلی شاخ است.


  • ۹۶/۱۱/۳۰

نظرات  (۱۰)

سلام 
موفق باشین
پاسخ:
:))
  • آرزوهای نجیب (:
  • سلام معمار (:

    ((:
    یادم باشه روزی روزگاری تدریس کردم، هی سکوت کنم و سکوت کنم ((:
    پاسخ:
    سلام :)
    هااا سکوت از مکث قشنگتره. عرض تشکر و سپاسگزاری :))
    از اول تا آخر رو صندلی بشین چیزی نگو مثلا :)))
    چه اعتراف خوب و قشنگی بود :))))
    پاسخ:
    و باشخصیت البته:)))
    سلام ممار،
    تبریک میگم فکر کنم جز استادهای کووول حساب بشی
    پاسخ:
    سلام آسمان
    جز استادای شاخمم :))
    آره بابا 
    باکلاس هم بود :)
    پاسخ:
    اون همیشه از من انتظار میره :)))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • استاد آخر ترم تحقیق بیاریم نمره میدین؟ :))
    پاسخ:
    بستگی داره روز معلم چی بخرین برام! :))
  • آسـوکـآ آآ
  • موفق باشید
    ما که پشیمونیم از این کار
    ایشاالله به شما بسازه!
    پاسخ:
    بخدا نمی خواستیم پا تو کفش شما کنیم. ببخشید :))
    بازم بیا بنویس
    پاسخ:
    میام : )
    فکر میکردم تنبلی حدی داره تا اینکه تورو دیدم 
    کی قراره بیای؟!
    پاسخ:
    اووو هنوز کجاشو دیدی :)) میام
    :)))
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی