تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



یک عاشقانه خیلی خیلی آرام!

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ


نه نه من عاشق نیستم

دارم تمارض می کنم!


  • ۹۶/۰۶/۱۴

نظرات  (۴)

خدا مرگم بده
پاسخ:
ای وا پری!؟
احیانا کلیشه ی برعکس نیست 😂 دوماد چقدر قشنگه :) عروسیت خودم برات دو دستماله هلیکوپتری برقصم ناصر 😜❤
پاسخ:
:))) دو دستماله هلی کوپتری؟ :)) اگه اجازه بدی من برم عروس خانمو پیدا کنم :))
دو دستماله رقص کوردیه شبیه این عکس که آقاهه وسطه 
http://s8.picofile.com/file/8305789850/IMG_20170907_135459.jpg
هیلیکوپتری هم صفتش یعنی سرعت داشتن ، از اول تا آخر مجلس نخورده برا رفیقت برقصی :)) 
ناصر اینطوری فایده نداره یه سفر به دیار کوردستان بیا :)  
پاسخ:
عحسنت عحسنت :))
میفرماید له رزان له رزان هو له رزانه/ شایی و هه لپه رکیی کوردانه/ چین چین چین چین ده چنه بانه.. روشن کن هلیکوپترو :)))
ممنون از دعوت رسمیت. از اون کتلتا بپز اومدم :)))
کوچه را اب پاشیدن کوچه را اب پاشیدن عروس بیااااارن عروس بیاااارن...... کلیلیلیلیلی، ناصر قبل اینکه برسی به مرحله دل شکستگی بعد عاشقی، پیش دستی کن زود استین بالا بزن دلمون عروسی میخواد
پاسخ:
این شعر البته شان نزول نداشت همینطوری بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی