تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



جماعت من دیگه حوصله ندارم...

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ


مسواکو از کفِ روشویی برداشت، با پاچه‌ی شلوار تمییزش کرد گذاشت توی جامسواکی...

  • ۹۵/۰۷/۰۱

نظرات  (۹)

من خودم زیاد ادم تمیزی نیستم. به یه دختر نمیاد ولی خب اینجوری ام. اما این یکی جدا غیرقابل تحمله. دفعه بعد خودت قراره استفاده کنیا نه کس دیگه :|
پاسخ:
اگه یادم نره سری بعد قبل از استفاده میشورمش!
  • ر. کازیمودو
  • پیام این پست این بود که هرگاه مسواکمان دراز به دراز کف روشویی افتاد اول شیر آب را ببندیم و بعد آن را برداریم. چرا که مصرف بی‌رویه کار خیلی بدیه!
    پاسخ:
    صرفه جویی و تبلیغ علیه مسواک البته پیام کاملشه. +قسمت اولش حذف شد. طولانی شده بود خیلی! خخخ
  • مستر توستر
  • چقد بهداشتی
    پاسخ:
    وسواسی اصلا!
    به نظرم مسواک نزنه بهتره ..
    با عنوان همدردم ... ناصریا
    پاسخ:
    پیشنهادتو بهش انتقال می دم خخخ

    پس تو هم گوش بده:

    http://sv.mybehmelody.com/Albums/farhad%20mehrdad/Farhad%20-%20Jom%27eh/11%20-%20Shabaneh%202.mp3
    شد دوتا موشک -_-
    happy exploding :D
    پاسخ:
    بزن خلاصم کن :)))
    مسواک چی هست حالا؟
    پاسخ:
    همانیست که جای گل می ذارن تو جا مسواکی خخ
    :-\ :-\ :-\
    بهش بگو لطفا فقط چند سال دیگه غر نزنه هزینه های دندون پزشکی گرونه!
    پاسخ:
    من دیگه نمی بینمش. شما خودت بگو بهش!
  • آرزوهای نجیب (:
  • هی لباس عوض می کنید نمی شناسمتون بین اینهمه وبلاگ رنگ و وارنگ (:

    + بابت آهنگ پیشنهادی به آبان جان هم ممنون
    پاسخ:
    همش چارتا لباسه تو مناسبتای مختلف میپوشم :))

    + خواهش می کنم :)
  • بانوچـ ـه
  • :))
    بسیاااااار بهداشتی حتی :دی
    پاسخ:
    خودمم فکر نمی کردم اینقدر بهدار خودم باشم! د:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی