تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



آفتابی مراست در دیدار

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ
  • ۹۵/۰۲/۲۱

نظرات  (۸)

ایها الناااااااااااس اینجا یکی هنوز نفس میکشهههههه بیاین اون زنده ستتتتتتتتت
پاسخ:
نمی نویسم، پس هستم :D
البته که چیزی برای ما باز نشد.
پاسخ:
نمی دونم چرا! با خود بیان آپلودش کردم.
سلام سلام سلااااااااااام آقا چشم ما به دره این وبلاگ خشک شد اینجا خونه امید ماس کجا بودی؟؟؟؟؟؟
نه اینجا نه اینستا 
پاسخ:
سلام :)
خونه امیدمه بذار بمونم چلچراغ میخونت روشن بمونه زنده باشی من زیر سایت بمونم :دی
سلام سلام

پاسخ:
سلام آبی سلام آبی
سلام سلام
من نتونستم فایل را باز کنم 
پاسخ:
سلام مجدد
فکر کنم الان درست شده باشه
عسل رو دیدی یکی بزن توی گوش خودت اول. یکی هم بزن توی گوش اون 
پاسخ:
جاس سلامته؟ میرمااااااا :D
  • خانوم ِ لبخند:)
  • چه سلامی چه علیکی مشتی؟ :))
    خوبی؟ : )
    پاسخ:
    خدافظی کنم ینی؟ د:

    چاکرم :)))
    به ما گفتن شام میدن. از مسئولین این وبلاگ خواستار پایبندی به وعده های انتشاراتیشان هستیم! :دی
    پاسخ:
    اون مال قبلِ انتخابات بود داداش الان وضع فرق داره :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی