تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



بینوایان

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ


می گفت جایی در تهران مشغول شده. صبح ها تا عصر روی صندلی می نشیند، نگاهش را به لپ تاپ می دوزد و با موس توی دستش  ور می رود و عصر، وقتی رئیس، آخرین نفر از در بیرون می رود، پشت سرش در را قفل می کند و کلید را هم با خودش می برد و او شب ها آنجا روی سرامیک، بدون رختخواب، یخچال، غذا و از همه بدتر تنها و بی آنکه بتواند پایش را از آن چهار دیواری بیرون بگذارد، سر می کند. وقتی این ها را پشت تلفن برایم تعریف کرد مکثی کرد که یعنی نوبت من است که حرف بزنم. بهش گفتم: «ردّ لوله شوفاژو بزن شبا روش بخواب، حال می ده!»


  • ۹۴/۱۲/۱۸

نظرات  (۱۰)

  • فاطیما کیان
  • عجب دوست باحالی هستین شما , جدا یه وقت هایی این مکث و حرف بعدش کلی روحیه ی آدم رو بالا و پایین میکنه , همین حرف بانمک شما خودش باعث این میشه که سخت نگیره ... میگذره ...
    پاسخ:
     بله، می گذره، از این بدتراشم گذشت این که دیگه دیگه :))))
  • سیده زهرا میم
  • من که نفهمیدم منظورتون از رد شوفاژ رو بگیر روش بخواب رو نفهمیدم :| ولی خب خواستم بگم که جاتون خالی بود تو نوشته های آپ شده دوستان 
    پاسخ:
    ینی لوله شوفاژ تعبیه شده در کف رو پیدا کنه شب اون محدوده بخوابه که گرمه

    چاکریم :))
    چقدر خوب گفتی و کاش به حرفت گوش کنه و  موقع خوابیدن رو مسیر لوله شوفاژ حس خوبی پیدا کنه مطمینا اون لحظه به یاد تو لبخندی رو لبش میاد :-))
    پاسخ:
    آره، اگه فحش یادش بره حتما همین لبخند میزنه بهم :))
    - یک مکالمه ی خوب مثل بازی خوب است. همبازی خوب توپ را مستقیماً توی دستکش تو جای می دهد؛ کاری می کند که به هیچ وجه توپ را از دست ندهی. وقتی موقعش می رسد که توپ را بگیرد، هرچیزی را که براش می فرستند می گیرد، حتی پرتاب های کج و کوله را؛ آن هائی که از مسیر منحرف شده اند ...  
     
    پاسخ:
    : )
    بنظرتون باز هم برات درد دل میکنه؟!
    پاسخ:
    درد دل که نه، بث الشکوی مثلا! :))
  • عم قزی جون ツ
  • مطمئنی ک شوفاژ داره؟

    پاسخ:
    قاعدتا باید داشته باشه. اگه نداره من خیلی ناراحت می شم :)))
    این چه آدرس غیر استانداردیه برای وبلاگ تدارک میبینین عاخِر؟ 
    هی من یادم میره تش ! تلخند بود !؟تب داشت ؟تلخ داشت !خنده داشت ؟چی بود ؟ 
    بعد باید از تو کامنتا کشف کنم اینجارو! :|

    سه ماهه دارم چرت و پرت سرچ میکنم ،فک کردم بستی رفتی ! 
    رسیدگی شود زود تر  
    با تچکر :)
    پاسخ:
    ایشالا سال نو رخت نو وبلاگ نو!  وبلاگ بعدی ترتیب اثر می دم. مثلا آدرسمو میذارم "1" که آدم یادش بمونه :D

    الان که پیدام کردی آدسمو رو دستت خالکوبی کن یادت نره :))))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :|||کامنت بالاییه 
    واینکه چرا بهش چیزی رو نگفتید که دلش میخواست بشنوه؟
    پاسخ:
    آقاااا واسه همینم که بهش گفتم کلی خلاقیت به خرج دادم :))
  • نرجســـ ـــــَم
  • همش باس یچیزی تو این مایه ها بگی؟
    بعد همین چیز میز گفتنای بی ربطِ باربطت سبب نوگل بودنت میشه خب
    پاسخ:
    چیکار کنم خب؟ کلید پنت هاوسمو بدم بهش شبا بره اونجا بخوابه؟ :)))
  • وارش بارانی
  • خیلی توصیه باحالی کردی..تجربه شو دارم حرف نداره
    پاسخ:
    من تجربه لش کردن کنج اتاق، جفتِ بخاریو دارم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی