تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



شب بخیر دوستان

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ


چشم هایم را بستم، لبخند زدم و احساس کردم که یک میز تحریر فضایی هستم. حالا هم به همه تان شب بخیر می گویم. چون من یک میز تحریر فضایی با ادبم.


  • ۹۴/۱۱/۲۷

نظرات  (۹)

به عزیزی گفتم : شب به خیر ...

در پاسخم گفت : عاقبتت بخیر

به وجد آمدم از پاسخش...

چه دعایی...!

من برای او خیری خواستم به کوتاهی یک شب

و او خیری برای من خواست به بلندای یک سرنوشت...

" عاقبتتون بخیر "

پاسخ:
قشنگ بود. مچکرم : )
هی ! مهندس !
پاسخ:
هی، هی :))
میز تحریر فضایی باادب! :-)))
نمیتونم تصوّری از یک میز تحریر فضایی اونم از نوع باادبش داشته باشم اینکه چه قابلیت‌هایی ممکنه داشته باشه. پس ترجیحم یک میز تحریر ساده است تو جایی که دوست دارم و چند برگ کاغذ سفید و یک قلم و...
الان شب بخیر بگم؟!:-/ 
پاسخ:
پس بی ادبشو تصور کن :))
من با میز تحریر کاری ندارم حداقل یه چیز دیگه می بودی!
پاسخ:
میز نهار خوری؟ :))
  • مهندس رضا عباسی
  • خخخخخخخخخ
    شبتون خوش
    بیدار شدین سری هم به وب ما بزنید
    پاسخ:
    ای آقا، از ما دیگه گذشته کنکور بدیم
    پاشو کجا عمو میز تحریر که شبا نمیخوابه! از قدیمیا یاد بگیر شبا تحت القندیل جنادیق یا همون زیر نور چراغ پاسبانان مطالعه می کردن فارابی اینا حالا میز تحریر ما سر شبی رفت گرفت خوابید :D :D
    وَخی تنبلو!
    پاسخ:
    سه بار بگو تحت القندیل جنادیق :))

    آقا میزمااااا آدم آهنی که نیستم، خسته می شم د:
  • علیامخدره
  • سلااام
    همینجوری بی هوا دلم خواست بیام این آهنگ رو پیشنهاد بدم گوش بدی و برم : )
    http://mp3pars.ir/music/ashkan-kamangari-5
    امید که نشنیده باشی اش :D
    پاسخ:
    گوش ندادمش. عالی بود ^-^

    یه ارغوانم هست محمد رضا لطفی تارشو می زنه و خود ابتهاج دکلمه می کنه. آلبوم بال در بال. اینم پیشنهاد فرهنگی من :))

    این سقف سیاه، آنچنان نزدیک است، که چون بر می کشم از سینه نفس، نفسم را برمیگرداند... به به
  • خانوم ِ لبخند:)
  • مگه میز تحریرا هم بی ادب و با ادب داشتن؟:)))
    واقعا مرسی که دریچه های علم رو به روی من باز کردی ممار :))

    بسه دیگه از نقشت بیا بیرون :)
    پاسخ:
    آره دیگه، مثلا من :)

    حالا یخچال بشم! :))
    I used to be suggested this web site by my cousin. I am no longer sure whether or not this publish is written by way of him as no one else recognize such exact apexorimatply my problem. You are incredible! Thank you!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی