تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



جیزززز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ


دوستان بسیار خوبی از دوره دبیرستان دارم. مثلا یکیشان بعد از چند ماه همین الان زنگ زد و برای فردا شب به خانه اش دعوتم کرد. گفت چندتا دیگر از دوستان هم هستند و خوب است و خوش می گذرد و این ها. و در آخر اضافه کرد «داداش حتما بیا خوش می گذره، تا صب بیدار می مونیم تریاک می کشیم!»


هنوز دارم تلاش می کنم خودم را توی دمپاییِ پر از آب غرق کنم!



  • ۹۴/۰۹/۲۶

نظرات  (۵)

:/
پاسخ:
والا
  • سیده زهرا میم
  • اون دوستای بد دوران دبیرستانی ، دقیقا توی چه مایه های هستند ؟ مثلا زنگ می زنن میگن فردا بیا با هم بریم برج های دوقلو رو بفرستیم هوا ؟؟؟ 
    پاسخ:
    نمی دونم. من دوست بد ندارم!  د:
    مَنِم میام :|
    پاسخ:
    خودت تهنا برو : \
  • خانوم ِ لبخند:)
  • :-( 
    پاسخ:
    : ((
  • عم قزی جون ツ
  • اقای نصیری خدا بیامرزو هم با خودت ببر ، نفری یه سیلی حواله شون کنه بلکم فرجی حاصل شد

    پاسخ:
    همون سیخو باید بکنه تو حلقشون!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی