تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



لئون

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ق.ظ

Leon The Professional (1994)



لئون: وقتی وضعیت اینقدر سخت می شه، باید بدونی بدتر هم میشه!






+ موسیقی این فیلم و حالات چهره لئون دو چیزیه که هیچ وقت واسم تکراری نشد. اولی بهم حس راه رفتن روی لبه شوخی و جدیو می ده و دومی واقعا بی نقصه. پرفکت!

نظرات  (۶)

خاطرات تازه میکنید دم رفتن!؟ اونم خاطرات تکراری :)))
پاسخ:
یه سری فیلم گرفتم اینام توش بود. دوباره دارم می بینم :))))
دلم خواست دوباره ببینمش :)
پاسخ:
ای بابا توم تا می خوای دو کلمه درس بخونی هوای فیلم دیدن می کنی د:
  • عم قزی جون ツ
  • جمله ش افتابه گرفته وسط حال و وضعیت و روحیه
    :|


    من کلا چرا فیلم نمیبینم؟ :|
    پاسخ:
    واقع گرایانه بود جملش

    تنبلی د:
    معلومه تو اوج امتحانهام هستم و دارم خیلی میخونم؟:)))
    پاسخ:
    آره بابا  سه کردی :))))))))
    مگه داری میری؟؟؟ پس چرا زودتر نگفته بودی؟ الان که وقت رفتن نیست، ای بابا اخر شبی زا براهمون کردی
    پاسخ:
    نمی دونم والا وقتی می گی دارم می رم حتما دارم می رم دیگه. کجا دارم می رم؟ :D
    من فبلم ببین نیستم !! 
    اام الان هوس کردم فیلم ببینم :|
    پاسخ:
    هاردمو بیار برات فیلم بریزم :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی