تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



منِ نو!

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ


تمام استعدادم را برای بیان روایت جدیدی از خودم بکار بستم. داستانی که فصل مشترکش با قبلی مقداری کژ خلقی، مرموزی، و پر از خالی بندی است. شما هم هر وقت بزرگ شدید می توانید از این کارها بکنید!





+ هر بار که آهنگ  Ascending Bird* رو گوش می دم احساس می کنم پیچکم. به همین وضوح!


* کمانچه، کیهان کلهر- بروکلین رایدر، آلبوم شهر خاموش

  • ۹۴/۰۹/۱۴

نظرات  (۴)

قبلنا یه لینکی میزاشتی !
دیگه دل به کار نمیدی ممار :(
پاسخ:
:))))) یادم نیست از کجا دانلود کردم. حال ندارم
  • عم قزی جون ツ
  • ما ازین کارا نمیکنیم :دی
    پاسخ:
    پاستوریزه :D

  • خانوم ِ لبخند:)
  • اتفاقا همین چند روز پیش آهنگ پرواز همین آلبوم رو گوش میدادم..واقعا که کیهان کلهر خداوندگار کمانچه س...مجله نیویورک تایمز موقع انتشار شهر خاموش گفته بود این مجموعه عبور کرده از منشور موسیقی خاورمیانه س :)
    پاسخ:
    واقعا بی نظیره. آهنگ پروازش خیلی قشنگه. اصل آهنگ سه تار (بدون کمانچه) واسه آلبوم شب سکوت و کویره :))) 
    اتفاقا داشتم فکر میکردم ناصر چقدر این ویلاگت با اولین وبلاگی که ازت میخوندم فرق داره، خیلی تغییر داری میکنی:)
    پاسخ:
    آره, من تو همین وبلاگا بزرگ شدم :دی  خوشحالم از این تغییر : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی