تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



همه افتادگان

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ


خانوم رونی: کاری به من نداشته باش.حواست به من نباشه. من اصلا وجود ندارم. عالم و آدم می دونن...


همه افتادگان/ ساموئل بکت


  • ۹۴/۰۷/۲۵

ساموئل بکت

نظرات  (۴)

  • آناهــیــ ـــتا
  • واقعا یه زن باید به کجا رسیده باشه که...

    +آخر این کتاب معرکه بود..بَنگ!!
    پاسخ:


    از این کتابام قبول می کنم واسه تولدمااا :D
    چه کتابا که ملت نمیخونن
    پاسخ:
    نمی دونی چقد کلاس داره که
    :D
  • عم قزی جون ツ
  • نخوندمش!
    چقده کتاب باس بخونممن...
    اووممم.. لعنت ب هر چی دانشگاه و پایان نامه س


    ب نظرم خانم رونی بین دو راهی مونده! وقتی ب کسی میگی بهم فکر نکن یعنی دارم میمیرم از بس بهت فکر کردم!!!

    هوس رانی کردم الان :)))

    پاسخ:
    تازه آبان ماهه تو شروع کردی به درس خوندن؟ وای بر تو وایییی

    اگه پیر نبود حتی بهش پیشنهاد ازدواج می دادم :د

    میون خوردنات یکم به معدت استراحتم بده :دی
    اینکارت خیلی خوبه .....
    ابنکه گزیده میزاری....
    پاسخ:
    آره. لااقل زود به زود آپ میشه و این حالمو خوبتر می کنه : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی