تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



in the name of the father یا مرثیه ای بر نظم مقبول همگانی!

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

من خوشحال بودم
از قوانینی که
طبیعت وحشیمو رام کرد
قوه خلاقیتمو کور کرد
و زندگیمو
به اندازه زندگی میلیارد ها انسان
پیش- همزمان و بعدِ من
پیش پا افتاده کرد

چه کاری باید انجام بدم
چه چیزی باید ببینم
چه چیزی باید بخورم
چه راهی باید برم
چه چیزی باید بشنوم
و به چه چیزی باید فکر کنم

این نظمیه که
واسه دنیا چیده ن.
برای من
که جایی برای رسیدن نخواستم.

تعجبم از این نیست
که چرا جایی برای رسیدن نداشتم
از این متعجبم که
چرا تا حالا
به نرسیدنم فکر نکردم
!

........


In the name of whiskey
In the name of song
You didn't look back
You didn't belong

In the name of reason
In the name of hope
In the name of religion
In the name of dope

In the name of freedom
You drifted away
To see the sun shining
On someone else's day

Bono & Gavin Friday/ in the name of the father
دریافت

  • ۹۴/۰۶/۲۵

نظرات  (۵)

  • فاطیما کیان
  • حس خوبی رو بهم منتقل کرد ,چرا به نرسیدنم فکر نکرده ام ؟
    پاسخ:
    من که به این چیزا می اندیشیدم از همون اولش. این شعرو گفتم تا شما کمی بیاندیشین. آره! :دی
    تبریک میگم این اتفاق برای همه ادمهای سی ساله می افتد، ورود شما به جرگه روند زندگی امروزه انسانها میمون و مبارک
    پاسخ:
    : )
    پس هنو عقب نیفتادم
  • عم قزی جون ツ
  • من یکی نمی رسم چون ب میزان فراوان تنبلم! و ب مقدار کافی بد شانس


    ای دِ نِیم آو هندونه !
    عشق اولمه
    پاسخ:
    شکر خدا من تنبل نیستم.... ولی بیشتر وقتا حال ندارم د:

    اند نیم آو شلیل آخخخخخ
    راستی
    چرا تا حالا
    به (دلایل ِ) نرسیدنم فکر نکردم
    ؟
    پاسخ:
    توم نرسیدی؟
    چقد این شعره خوب بود لامصب.
    شاید باورت نشه ک چقد خوب بود این شعره.
    ناصر خیلی دلم برا نوشته هات تنگ شده بود.

    پاسخ:
    اولی یا دومی؟ اولی دیگه ملومه د:

    اینجا که سر جاش بود شما سرتون شلوغ بود فرصت نکردین بخونین خانوم دکتر :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی