تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



دربست

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

آرام از کنارم رد شد. گفتم در بست. چند متر جلوتر ترمز کرد! سرش را برگرداند نگاهم کرد. با دست بهش اشاره کردم دور زد آمد سمتم. دوباره گفتم دربست می ری؟ چند بار سرش را بالا پایین کرد گفت کجا می ری؟ گفتم هر جا، می بری؟ حرفی نزد. گفتم چقدر می گیری؟ گفت نمی دونم چقدر می دی. گفتم تا هر جا بریم هر چقدر می‌دم! با شیطنت لبخندی بر صورت سبزه‌ی آفتاب خورده اش انداخت گفت باشه سوار شو بریم... اگر توی آن ماشین کوچک شارژی جا می شدم حتما یک دور توی پارک با هم می زدیم.


+ فانتزی روی تم شیدا/ تک نوازی پیانو/ جواد معروفی

  • ۹۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۸)

ینی اینم اضافه کنم ؟؟


+نپرسم کنکور چطور بود؟
پاسخ:
چیو؟

+ نمی دونم. حوصلشه ندارم دیگه -معلومه چطور بود دیگه؟- د:
افراد انلاین یک نفر :|
پاسخ:
آخیییییییی تهنا بودییییییی :D
من نمیدونم این چه وقت خوابه :|
پاسخ:
همین الانشم که بعد از ظهره من خواب دارم آیا سه نصفه شب خواب نداشته باشم؟ آیا؟
اقا حالا بقیه خوابیدن! شما چرا؟
شما چرا دیگه اخه؟ از شما بعیده :|
پاسخ:
واقعا متاسفم. همیشه فکر می کردم عین یه ماهی ای هستم که خلاف جریان اب شنا می کنه. ولی حالا فهمیدم اینطور نیست. متاسفم! :(
تا هرکجا بشود ...
پاسخ:
اوری ور
خو میفگتی قربه الی الامام یه دوری میزد ب نیت تو!


چقد بچه ها زود راضی میشن. ای خدا..
اوم



نمیگن همین فردا پاشو بیا!
مگه معطل توان؟
بشین درستو بخون بچه انقد منو حرص نده
اسفند دفترچه تو بفرستی فوقش میگن اردیبهشت بیا ، اونم ک وقت کنکورته مرخصی هم میدن بهت ، چن روزی هم ایجوری از آموزشیت کم میشه برو صفا!!
 
+ ارشد سراسری افتاده اردیبهشت؟ حال ندارم سرچ بکنم ، اطلاعات بده درین زمینه فرزندم خیر از جوونیت ببینی :)

پاسخ:
خدا بما توفیق بده  نائب الدور زن پیدا کنیم د:

ای بابا همه که نباید ارشد و دکترا بگیرن که :D

 

ردیف 
نام آزمون
 
تاریخ ثبت نام
تاریخ برگزاری آزمون
1
آزمون دکتری سال 1395(نوبت اول)
 
94/10/6 تا 94/10/15
94/12/14
2
آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)
سال 1395
 
94/9/16 تا 94/9/22
16و95/2/17
3
آزمون سراسری سال 1395
 
94/11/19 تا 94/11/28
24و95/4/25
4
آزمون دکتری سال 1395(نوبت دوم )
 
95/5/24 تا 95/5/30
95/8/7

 

:D
این رو دیگه :)))

+ عیب نداره حالا گریه نکن :|
افراد انلاین 3 نفر
پاسخ:
:)))

باوشه فقط متاسف می شم :/
  • خانوم ِ لبخند :)
  • بچه ها خیلی زود راضی میشن : )
    پاسخ:
    بدون حساب کتاب :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی