تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



حقوق اولیه

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

تا آخر اسفند امسال فرصت دارم خودمو معرفی کنم به نظام وظیفه برای حمالی مقدس سربازی!. قرار بود در این زمان باقی مونده برای آزمون ارشد بهمن ماه بخونم بعد از امتحان برم. هفته پیش سازمان سنجش اعلام کرد زمان کنکور ارشد امسال به اردیبهشت ماه تغییر کرد... مشاور عالی سازمان سنجش هم در این مورد فرموده تغییر زمان فرصت مناسبی برای داوطلبانه... فرصت! آیا من شبیه آدمی ام که فرصت داره؟ یه شبه تو برنامه آدم می رینن بعد تعبیر مناسبی هم ازش می کنن!
آیا مملکت حساب و کتاب نداره؟ آیا من برای چه کسی برنامه میریزم هی؟ آیا من حق ندارم فحش بدم؟ آیا من حق ندارم سرباز فراری بشم؟ آیا من حق ندارم به گروهک های تروریستی منظقه بپیوندم و انتقامم رو از سازمان سنجش و نظام آموزشی کشور بگیرم؟ آیا اینان از حقوق اولیه من نیست پس از حقوق اولیه کیست؟... شّت!




+ میگه چقدر سیاه شدی
می گم سفید بمونم واسه کی؟... والا!
  • ۹۴/۰۵/۱۳

نظرات  (۱۱)

برو آشخوری البته اگه قصد پیوستن به گروه خاصی داشتی بگو منم میام :دی
پاسخ:
تو مسئول عملیات های انتحاری بشو... عروس خانوم چیکارن؟ مسئول عملیاتای انتحارین! د:
حق داری... یه آدم تا چه حد می تونه تحمل کنه این همه ناهماهنگی رو؟ حق داری:)
پاسخ:
خوشحالم برای یه بارم که شده حقو ب من دادی :))
خبر را که خواندم خوشحال شدم برای ان هایی که امسال ارشد دارند ...
به سربازی فکر نکردم ...نمی دانم واقعا ...
روی همون گزینه سرباز فراری فکر کن ..
کلا سربازی مزخرف است .. 
پاسخ:
اضافه خدمتمو شوما تقبل می کنی نرم؟ د:
خا باشه ب
زن میخوای ؟
پاسخ:
کیه که نخواد! خخخخخ
چرا افتاده عقب؟
پاسخ:
نمی دونم
  • خانوم ِ لبخند :)
  • قوانین ما تو مملکت مون شبیه حوادث غیر مترقبه میمونه :)) یهو اتفاق میفته ..متاسفانه غیرقابل تحمل ترین قسمتش اینه که هرچی هم خودت برنامه ریزی کرده باشی براش فرق نمیکنه انگار نه انگاره..

    حالا من که گزینه های پیشنهادی تو نمیپسندم، اینطوری به خودت آسیب میزنی..یه گزینه ای رو انتخاب کن که دودش بره تو چشم سازمان سنجش :))

    پاسخ:
    یه بار تو عمرم برنامه ریزی کردم. دیگه این کارو نمی کنم اصلا!

    رئیس سازمان سنجشو ترور کنم د:
    وای بر شما 
    کامنت من کو ننه؟ :)))
    پاسخ:
    یادم رفت تایید کنم د:
    خو تو بیست و هفت اسفند برو آماده ب خدمتیتو اعلام کن ، خیلی طول میکشه ک نتیجه مشخص بشه و بگن بیا
    بشین سر درس و مشقت انقد غر نزن ، بهونه نیار بچه

    اتفاقا دیشب داشتم ب جناب عشق میفرمودم ک ، قدیما سربازا نون خشک نداشتن بخورن ، یه تلفن سکه ای بود ک همیشه هم خش خش میکرد و صفش تا الی الابد طولانی بود
    الان توی پادگان هم موبایل دارن
    نه تنها موبایل ، بلکه نت هم دارن ، تلگرام ک هیچی ، تو تلگرام با سربازا گروه هم دارن!!!
    تازه شم غر میزنن :|
    برین خداتونم شکر کنید
    برو بچه برو بذا باد بیاد



    + خعلی باحال بود!
    البته نظر طرفو هم بپرس! شایدبرنزه دوس داشت اصن! :)))


    رو کت اقامون یه چیز دیگه میکشم ، رو کت تو پروانه خال خالی!
    بیار پشت لباس سربازیت هم بنویسم آی اَم امام!!
    پاسخ:
    اومدیم و گفتن فردا باس بری؟ اومدیم و گفتن پس فرداباس بری؟ من که نمیتونم وعادلاتم رو روی حدس و گمان بنا کنم که عه د:
    من که مشکلی ندارم می رم ولی رو درسم تاثیر سوء میذاره خخخخخ

    + من الان برنزه رو هم رد کردم، قیر شدم اینقد رو پشت بوم بودم!

    رو کت آقاتون قلب می کشی؟ با یه تیر؟! :D
  • نیمه سیب سقراطی
  • واقعا بی فکر هستن ! حداقل باید یه سال جلوتر میگفتن که میخوان همچین کاری کنن :| بهمن بهترین وقت واسه کنکور بود و بعدش میشد با خیال راحت به عید و تعطیلات رسید ، خوبه که من آخرین گروه کنکورهای بهمنی بودم ؛)
    پاسخ:
    واقعا واقعا نچ نچ نچ د:
    امیدوارم که نتیجه ش راضی کننده باشه :)
    یادم رفت خاطر نشان کنم :)
    سنجش خر عسد !
    بابا اینا همینطورین شما جدیشون نگیرین•___•

    فکر کنید واسه امتحانات نهایی یه مبحثی رو حذف میکنن بعد شب قبل امتحان تو برنامه گزینه٢ میگن که عوض شده جریانو این مبحث میاد حالا شب امتحان کدوم بدبختی میشینه تلویزیون نگاه میکنه خدا میدونه؟!=___=
    شما بیخیال سربازی شو بیا برو درس بخون با مدرک بالا یه سربازی راحت تر داشته باشی حداقل^__^
    پاسخ:
    : ))
    مام تو کار خلایق موندیم والا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی