تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



شمعدونی

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

نگاه کردن به این شمعدونی با برگ‌های نورس و کوچیکش حس خیلی خوبی بهم می‌ده...


  • ۹۴/۰۴/۲۶

نظرات  (۱۸)

  • آناهیتا طـــ
  • وای خداااا
    نگاه کردن به چیزای نورس خیلی حس خوبی داره.
    چه نوزاد گیاه باشه, چه آدم, چه حیوون... حشرات حتی 
    پاسخ:
    :))))))
    بیشتر از همه من از ارادت شما به حشرات مطلعم مهندس د:
    یک گل شمعدونی بسه، برای عاشقتر شدن
    یک شب بارونی بسه برای از نو تر شدن...

    این دو بیت شعر سریال ارث بابام رو هر از گاهی ماهی یکی دوبار می افته دو دهنم... خیلی کوچولوعه که چه نازه گلاش چه رنگیه؟؟؟؟ :D

    پاسخ:
    منم این شعره یادمه. خوشم میومد. ولی هنوز نمی خونمش د:

    قیرمیزززززز هستن ایشون :))))
    حس خوب... شمعدونی :)))
    پاسخ:
    شمارا وصیت می کنم به شمعدونی :))
    پس شمعدونی اینه!
    پاسخ:
    خود نامردشه!  ^_^

    چرا برگاش زرده پس؟!دچار کمبود محبت شده انگار از همین طفولیت..


    پاسخ:
     تازه داره در میاد هنو سبزش پر رنگ نشده. سبزِ یواشه! :))
    به ما هم حس خوبی داد ممار بی معرفت!
    پاسخ:
    خواهش می کنم. عید شمام مبارک د:
    سلام
     نماز و روزه هات قبول باشه عیدت مبارک:-))
    برگاش چه کوچولو و نازن 
    هر وقت خسته شدی میتونی بذاری جلوتو خیره شی بهش برگاشم ببوسی:-)))))







    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    همون پشت پنجره باشه بهتره فکر کنم!!
  • خانوم ِ لبخند :)
  • جوونه زدن شون چه حال آدمو خوب میکنن،شبیه نوزادهای تازه رسیده : )
    پاسخ:
    خیلی باحاله. تا هفته پیش ساقه خالی بود :)))

    عکس رو خودت گرفتی؟!!!

    پاسخ:
    تا حالا اینقدر متعجب ندیده بودمت! واااا :))
    و البته اگر منتظر گل هاش باشی :)
    پاسخ:
    باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش و اینا د:
     کنکور که ندارین چرا کامنت هارو دیر تایید میکنی ن خو!! :)))
    لابد عملیش مونده ها؟ :)))
    پاسخ:
    :))

    آره. هفتم مرداده
    اوف :|
    اینا امسال اخر نامردی هستن و اینا !!
    عملیا رو همچین کشش میدادن تا ناکجا  اباد
    حالا الان زرتی عملی میگیرن! والا :|

    +همون مماری دیگه؟
    پاسخ:
    امسال بخاطر ماه رمضون عقب افتاده. همیشه اواخر خرداد یا اوایل تیر بوده

    آره
    خب ماه رمضون کنکورو کارشناسیو جلو انداخت :|
    ارشدو عقب ! 
    کلا کارشون مشخص نیس
    تا یه موقه هایی خیلی تاخیر دارن 
    یه موقع هاییم خیلی زود میگیرن
    مثلا برا رشته های هنر اینطوری بود که میکشید به ترم بهمن و اینا 
    اما کارشناسی امسال الان شده 6 مرداد !!! فک کن!
    ارشدم هر دم بیله!! مجددا فک کن! ینی ارشدا خعلی طفلکین!


    +موفق باشی :)
    پاسخ:
    آره همه چی بهم ریخت. ولی واسه ما خوب شد عقب افتاد. یه ماهم یه ماهه

    رشته های هنر ترم بهمن! واقعا! من که راضی نیستم الاهی هیچکی قبول نشه :D
    من که قبول شدم!! درست صوبت کناااااااااا !!! :))))
    پاسخ:
    ولی حقت نبود :D
    بود خیلیم بود !
    الانم بهترین دانشگاه با بهترین اساتید! دلت بسورزه :))))))
    تلاش کردم خیلیم حقم بود ! تا چش ملت در اد :)))))

    شما که حسوذ نبودی :|
    پاسخ:
    نزنمون اینطوری. شوخی کردم. خیلی هم خوب و مایه مباهات مائه :))
    بنده هم دارم اذیتتون میکنم خب 
    میدونم شوخیه :)
    شرمنده دیگه زیادی کامنت دادیم جناب :)
    ان شا الله عملی رو هم خوب میدین و قبول :)
    پاسخ:
    این حرفا چیه. منزل خودتونه :دی
    خیلی ممنونم :)
    به من هم حس خوب داد.
    فکر کنم شمعدونیت آفتاب می خواد
    پاسخ:
    آره. گذاشتمش تو آفتاب برگاش سبز شد
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • فوق العادست ...
    پاسخ:
    الان بزرگتر شده :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی