تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



تصمیم قاطع!

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ
به اتفاق عطاخان تصمیم گرفتیم پولامونو بذاریم روی هم دنگی دونگی یه موتور بخریم... اینطوری نمی شه که. تابستونا همش عرق سوز!...
  • ۹۴/۰۴/۱۰

نظرات  (۱۱)

مبارکه ، منم بیام بریم بچرخیم :دی
پاسخ:
دکل نفتیمون گم شد، مملکت بنزین نداره اونوقت بریم بچرخیم با موتور؟ نخیر فقط برای ایاب و ذهاب، اونم ضروری! د:
امیدوارم همیشه موفق باشین
پاسخ:
پشتکارت قابل تحسینه
  • آناهیتا طـــ
  • تولدت مبارک مهندس :دی


    پاسخ:
    ممنونم :)
    قصد نداری هدیه بدی؟ د:
    مبارک باشه ...:)
    پاسخ:
    سلامت باشی. ولی هنو نخریدیم که د:
    دعواتون نشه کی بشینه پشتش؟:/
    پاسخ:
    معلومه دیگه، من میشینم  د:
    من می دونستم اینجایی عامو، از اولشم دنبالت کردم لزج جان!
    پاسخ:
    چقدر ساکتی پس؟!
  • نیمه سیب سقراطی
  • می پُخین که بدتر ! تصعید میشین !
    به خاطر کولرش ماشین بخرین :)
    پاسخ:
    تصعید! :))

    اینم فکر خوبیه. یه بوگاتی می خریم فقط بخاطر کولرش د:
    فکر خوبیه ولی دوچرخه باکلاس تر از موتوره برای یه مهندس. اصولا موتور برای یه طبقه دیگه جامعه ست!
    پاسخ:
    موتور ولی باور کن خیلی بهتر از عرق سوز شدنه د:
  • آناهیتا طـــ
  • منتظرم جای هدیه ی پارسال خوب شه بعد.
    جای عرقسوز شده ناشی از رفت و آمد جنابالی به اداره ی پست منظورمه =)))
    پاسخ:
    : )))))))) باطری سازی چی بود یادم رفت د:
    بهرحال گفتم اگه دوست داری به کسی هدیه بدی من اعلام داوطلبی می کنم د:

    من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم :دی
    پاسخ:
    برو کوهتو بکن بااااا d:
  • آناهیتا طـــ
  • اعلامیه باتری =))

    واای. اتفاقن چن وخ پیش یکی از بچه ها داشت دنبال اون کتابه می گشت, گفتم ببین من واسه یکی می خواستم دهنم سرویس شد بسکه گشتم. آخرم به یه مغازه تو انقلاب سپردم بیاره. 

    حالا خوب بود کتابش؟ مورد اینا داش که نایاب بود؟
    شاید باورت نشه ولی من خودم نصفه خوندمش :-/
    پاسخ:
    :)))

    من همون موقع خوندمش موردی نداشت. نمی دونم چرا پیدا نمیشه. ولی اون حس وحدتو چندبار خوندم. دیروزم خوندم چند صفحشو. خیلی عجیبه. خیلی از حرفهاش یه پیش زمینه می خواد که من اصلا نمی فهمم چی میگه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی