تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



باز راه است...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ
هیچ چیز مثل شب من را افسون خود نمی کند... چند روزی است ساعت های روشن را به دعوت شب می گذارم. و شب تا سحر با شب بو ها بیدار می مانم. آنوقت که سلسله شب به آستانه گسستن می رسد، در خیابان قدم می زنم. در آسمان دم کرده اش، عرق ریزان، پیش چشمم، بادیه ای هزار ساله خاموش را می پیمایم که هنوز ملازمتش را با زمان نگسسته...
چه ناشیانه، سحرگاهان، پروای تماشا دارم...


  • ۹۴/۰۴/۰۵

نظرات  (۱۰)

  • آناهیتا طـــ
  • هعی....
    شما پسرا خیلی خوشبختید که نعمت "قابلیت پیاده روی و قدم زدن در شب" رو دارید..
    شاید هیچوقت متوجهش نباشید که همین چیز کوچیک آرزوی خیلی هاست... 
    پاسخ:
    ای بابا... من از این نظر شرمنده شدم. دیگه قدم نمی زنم اصلا د:
    شب بو...
    :)
    همون گل محبوبه شبه ممار؟
    پاسخ:
    نههههه، محبوبه شب پسرخالشه د:
    ان جمله اخر خیلی خوب بود ..پروای تماشا ..
    من که بعدز 12 بی هوش می شم از خواب 
    پاسخ:
    : )
    من قبلا زود می خوابیدم ولی چند شبه دیر خوابم میبره
  • نیمه سیب سقراطی
  • پس شما هم جغد هستین ؟؟؟ خیلی هم عالی :)
    پاسخ:
    بله متاسفانه چند روزیه به جرگه جغدان پیوستیم! د:
    شبِ بیدار و روزِ بیدارترم آرزوست
    پاسخ:
    عححححححسنتتتتت د:
    من برم ادبیات فارسی رو یک دور بزنم بعد میام کامنت میزارم
    پاسخ:
    دو پی آر طور همینطور دور بچرخ!
     خوب بود، خیلی ، خوب میگی. خیلی
    پاسخ:
    بهُ بهُ بهههه
    فقط شبایی که مسافرت رفتیم نعمت قدم زدن نصفه شبا نصیبم شده. منم دوس دارم هروقت دلم خواست قدم بزنم ، چرا کسی رسیدگی نمیکنه 
    پاسخ:
    یه برنامه بریز بور سفر، اصلا پیاده برو شب و روز قدم بزن
    منم خیلی دوست داشتم یه شب تا صبح تا طلوع خورشید راه برم... فکر کنم فوق العاده باشه.
    پاسخ:
    دیگه خیابونی باقی نمی مونه واسه این همه راه رفتن!
  • خانوم ِ لبخند :)
  • یه شعری بود که میگفت : شب چه ربطی به خواب دارد؟
    این همون حکایت ماست
    پاسخ:
    نخوندم شعرش رو... ولی خوب بود. شب چه ربطی به خواب دارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی