تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



تایم زونِ چشمی

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

دیروز عصر با یکی از رفقا رفتیم پارک. نشستیم روی یکی از نیمکت ها به انتظار اذان، که بعدش سیگارمونو روشن کنیم دَمی از عزا در بیاریم. نیم ساعتی حرف زدیم، هوا هم تاریک شد اما صدایی نیومد. ماه و ستاره ها هم اومدن تو آسمون بازم خبری نشد. گفتیم حتما این دور و بر مسجد نداره که صدایی نمیاد دیگه. سیگارمونو آتیش زدیم. یکم گذشت. یه پسر جوونی کنارمون زل زد بهمون. اون سمت هم دو تا پیر مرده نشسته بودن همینطور تو نخمون بودن. رفیقم گفت چرا همه نگامون می کنن نکنه اذان نشد؟... که همین موقع صدای ربنا از مسجد بلند شد... بعدش اذان شد و اون جوونه یه سیگار از جیبش در آورد. اون پیر مردا هم دو تا چایی از دکه پشت سرشون گرفتن. مام پا شدیم رفتیم یه پارک دیگه!

  • ۹۴/۰۴/۰۳

نظرات  (۱۱)

  • آناهیتا طـــ
  • ستاره های نارس :دی
    پاسخ:
    زودرس حتی د:
  • خانوم سین
  • ممار:(((((((((
    پاسخ:
    سلام حاژژژژ خانوم د:
    چه عجب رخ نشون دادین شما د:
  • خانوم سین
  • سلام:(
    ممار بابا من که اصلا نمیدونستم شماها وب زدید:(((
    انقدر این چندوقته گرفتار بودم انقدر گرفتار بودم:(((( وبی هم نزدم...الان اومدم میبینم همتون وب دارید من ندارم(جا داره دلم بسوزه دیگه؟:دی) 
    خلاصه که خوشحالم یافتمتون....
    خیلی زشته شما هنوز سیگار میکشیدا درضمن...خیلی:دی
    پاسخ:
    منم همینطوری وب آبیو آخرش بلگ زدم دیدم عههه، باز شد. بعد این کارو تکرار کردم یه سری از بچه ها رو پیدا کردم.بعد بقیم مارو پیدا کردن
    ایشششش. می دونم گرفتار بودین. بچه درسخونا آخر ترم همینطورین د:


    زشت اینه که تا آخر عمر بکشم د:
    آدرس من فعلا
    پاسخ:
    مچکریمممم
    مسجد محلتون مشکل داشته نه شما! خودتو ناراحت نکن!!!
    پاسخ:
    ناراحت واسه چی بشم الکی. ناراحتی نداره که!
    من به جفتتون خسته نباشی میگم 
    معتادین :دیییی
    پاسخ:
    ممنونم د:
    پیام بهداشتی :سیگار برای ممار ها مضر است :)
    پاسخ:
    پس برا کیا خوبه؟ د:
    بروووو از خدا بترس! برو از خدا بترس ناصر!

    تو خجالت نمیکشی روزه خوار؟؟؟؟!
    پاسخ:
    چرا اتفاقا یکم خجالت کشیدم وقتی ربنا پخش شد!
  • آناهیتا طـــ
  • اتفاقن می خواستم بنویسم زودرس که بنویسی نارس حتی.
    بعد نمی دونم چی شد برعکس شد :دی
    پاسخ:
    واقعا ینی؟ چرا فکر کردی من مینوسم نارس؟ من به نشانه اعتراض نمی نوشتم نارس! د:
    پس این ملت کی می خوان بفهمن که معتاد مجرم نیس بیماره و بر بیمار روزه حرام!
    پاسخ:
    برو ادبیاتو دور بزن اینقدر حرف نزن د:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی