تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



الان مثلا

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

گاهی وقتا... یهو حسش میاد!. این که حسش اومدو بهتون تبریک می گم. از صمیم قلب! شمام بیاین رجعتم رو بهم تبریک بگین. از صمیم قلب!.

  • ۹۴/۰۳/۲۹

نظرات  (۱۲)

  • حسین غلامى خواه
  • :)
    پاسخ:
    خب، ماهم؛  :)
    تبریک می گم.
    تو چه روز مبارکی هم افتتاحش کردی!
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    می دونم می دونم د:
    تبریییک 
    تبرییک به تو، تبریک به خودم، تبریک به همه 
    :دی
    پاسخ:
    این از صمیم قلب نبود که. لقلقه زبان بود د:
  • خانوم ِ لبخند :)
  • یوهووو :))
    سلاممممم: ) 
    حسش دیر اومد ولی چه خوب که بلاخره اومد ^_^ 
    تخت و تاج همایونی تان مبارکا 
    پاسخ:
    یوهوووووووووووووووو  سلام بر شما : )

    مچکریمممم ^_^
    یوهوووووووووو
    هووووووو د:

    تبریک بابا تبریک:))

    وبلاگ زدن اصلا تخصص خودته. چندمین وبلاگته مهندس؟

    پاسخ:
    نوکرم :)

    نمی دونم. از دستم در رفته.
    با این عزم اومد که بلاگو آباد کنم د:
  • آبان ابانی
  • چه خوبه که اومدی بلاگ ..:)
    پاسخ:
    کلاسش از همه بیشتره د:
    سلام
    مبارک باشه د: 💐
    آقا این " د: "رو من از شما یاد گرفتم، بی اجازه کلی ازش استفاده کردم... راضی باشین خلاصه د:

    پاسخ:
    سلام. مچکریممم :)
    اختیار دارین. خیلی هم خوبه از نسخه های بومی سازی شده استفاده می کنی د:
    :دی

    + الان مثلا من در پوست خودم نمی گنجم ((:


    پاسخ:
    سلام : )

    بعله دیگه، مام تشریف آوردیم اینجا خلاصه د:
  • آناهیتا طـــ
  • به به به به بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه :دی

    مهندس, این زبون بسته رو کجا بزنم زمین؟ 
    پاسخ:
    : ))
    قربون دسّت، گوشه حیاط سرشو ببر تیکش کن بذا تو یخچال د:
    تبریک میگم
    پاسخ:
    ممنونم
    :)
    پاسخ:
    همین؟ همش همین؟ واقعا همین فقط؟
    خوبی؟ کجایی

    : ))))
    دیگه وسعمون همین قد بوده لابد :))
    همین زیرا برای تباریکِ تولد و شروع جدید دیر بود دیگه بی مزه شده بود!
    فعلن و احتمالا کلن ، هیچ کجا! :)
    پاسخ:
    اختیار دارین شما انسان بسیار وسیعی هستین! د:
    یکم استراحت کن بیا. بیا بلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی