تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



In the Mood for Love 2000

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ


در  حال و هوای عشق





این فیلم اما اونقدر خوب بود که نمی خوام هیچ دیالوگی ازش بنویسم. فیلم رو با شاهکارِ موسیقیش لمس کنید؛ (دریافت)



  • ۹۴/۰۹/۲۷

In the Mood for Love 2000

نظرات  (۴)

بع این فکر میکنم که یه هفته ی دیگه  امتخانامون شرو شد و یه چشممون اشک بود و یه چشممون آه من لپتاپو بزارم رو دانلود و به گریه م ادامه بدم
پاسخ:
بیشترین زمانی که فیلم دیدن می چسبه شب امتحانه. از تجارب این پیر استفاده کن و یه سری فیلم برای شبای امتحان کنار بذار :-))

  • ساکن اتاق آبی
  • چطوره که این فیلمایی که اینجا هست رو من ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    همونا که یادم رفت بیارم هستن اینا  د:
  • علیامخدره
  • به به منزل نو مبارک...
    اووه چه همه فیلم ِ الهام ندیده ^__^
    آخرین بار wild رو به پیشنهادت دیدم و راضی بودم. برم اینا ر ببینم و بازخوردش رو منتقل کنم :D
    پاسخ:
    اوه، اوووه  اووووووووووووه اینجا رووو! ساقی اومده :D
    کجایی؟ خوبی؟
    ببین حتما، من معرفیشون کردم، شوخی نیست! :)))
  • علیامخدره
  • مرسی از این استقبال باشکووووه :)))
    خوبم خوبی؟ من در کما به سر میبرم. چه خوبه که هنوز میتونی بنویسی. من کلا مقطوع القلم، فکر ، کلمه شدم :| مخصوصا این پست آخریه چه خوبه. دیگه نظر اونم همینجا گذاشتم که جا گیر نباشه، واسه کامنت بقیه هم جا باشه :D
    پاسخ:
    چاکّریم :))

    من همیشه خوبم : ). فکر می کنی، صفحه وبلاگو باز کن دستاتو بذار رو کیورد، بقیه خودش میاد. باور نمی کنی؟ بجّان آدمیت :))
    مرسی از این چهره مردم گرا، این چهره کم جا گیر، این چهره واسه کامنت بقیه جا نگهدار :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی