تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



به دوست عزیزم «میم»

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ
میم عزیز!

می دانم که خودت می دانی دنیا چه جای خشمگینی است و این را هم میدانم که می دانی دنیا را جوری ساخته اند که در آن کینه و نفرت بیشتر به کار آدم می آید تا مهر و محبت و با این حال همیشه از اینهمه مهربانی ات تعجب می کنم. فکر کردن غمگین ترین کار در دنیا است و تنهایی بزرگترین رنج در آن و حسرت ها تبحری رازآلود در نشدن دارند و عمر نومیدانه کوتاه است و من هنوز نمی دانم آیا دنیا لایق ما است یا ما لایق آنیم!؟ اما می دانم اینجا هیچ چیز جدی نیست. آدم هایی که می خندند با آدم هایی که نمی خندند سرنوشت مشابهی دارند. بگذار داستان کوتاهی برایت نقل کنم. در جنگ صربستان و هرزگوین سرباز شوخ صربی با ماژیک زیر گلویش نقطه چین کشید و مثل پاکت شیر فلش زد و زیرش نوشت: «از اینجا ببُرید!» من هنوز نمی دانم او به مرگ خندید با به زندگی اما فهمیدم در بدترین شرایط هم می توان همه قطعیت ها را مسخره کرد... میم عزیز! من در زندگی ام به اندازه تو خِرد و تجربه کسب نکردم و شگردم در حرف زدن همیشه انتخاب بدترین کلمات است اما این را جدی می گویم؛ ناراحت نباش.



  • ۹۶/۱۰/۱۸

نظرات  (۷)

  • حضرت کازیمو
  • میم‌جان با ایشون موافقم، ناراحت نباش
    پاسخ:
    سلامتی همه موافقا
  • پـــــر ی
  • دوست عزیزش میم عزیز حرف گوش کن خب :)
    ببخشید یاید کامنت جدی میذاشتم واسه این متن ولی مگه این کازیمو میذاره آخه
    پاسخ:
    ما از تو انتظاری نداریم راحت باش :))
  • شِـــ‌یدا ..
  • ها این قسمت رادیو دیو خیلی خوب بود واقعا.
    واسه منم از این نامه‌ها بنویس. درسته که به اندازه‌ی میم خرد و اینا ندارم، ولی چه ربطی داره؟ بنویس بت می‌گم[با لحن اقتدارگرایانه خونده بشه لطفن]
    پاسخ:
    ها پسسرر عالی بود. همه قسمتهاش عالیه. فردا آسمان رشت بارانیست، دربست بلوار الیزابت، کولیان مفرغ و رویا و...
     
    ناراحتی!؟
  • پـــــر ی
  • عه عه انتظار نداری؟؟؟
    یعنی من اینقد خنگم؟؟ :(
    پاسخ:
    :))) نه اتفاقا خیلیم زرنگی که متوجه شدی :D
  • پـــــر ی
  • چپ چپ نگاه می کند و می رود :)
    پاسخ:
    کیپ کالم کویین :))
  • شِـــ‌یدا ..
  • من با این اپیزود و اپیزود الماس‌های بدتراش بیشتر حال کردم

    نه. حالا فعلا وقت ندارم ناراحت باشم. به جاش واسم یه نامه عاشقانه بنویس. آخرشم قلب و بوس بذار.
    پاسخ:
    لذا عحسنت زئوس بر تو باد
    باشه یه نامه مینویسم برات الصاق میکنم همینجا :))
  • شِـــ‌یدا ..
  • فقط از همین حالا گفته باشم من فعلا قصد ازدواج ندارما. بعد نیای پیله بشی هی مزاحمت ایجاد کنی. جنبه داشته باش و به قول اونورِآبیا gentle باش :))
    می‌خوام فقط با هم یه رابطه‌ی مختصر و ساندویچی داشته باشیم :)))
    پاسخ:
    I am a gallant :)))
    دوست ممولی باشیم :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی