تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



یک روز معمولی

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ
از دیشب دارد باران می آید. توی ریه هام جلبک در آمده و بوی کپک فضا را پر کرده است. با حالت فلسفی جهان شمولی جدیدم و تبحری که فقط در خودم سراغ دارم پتو را کنار می زنم. یکم ناراحتم. ناراحتی جهان شمولی جدیدم است! دم دستم چیزی برای سرگرمی نیست. نه خوردنی پیدا می شود، نه خواندنی. حوصله ام سر می رود. دماغم را پرتاب می کنم سمت بالشت و دست می کنم توی یقه ام تنم را می خارانم. به عینک شکسته ام نگاه می کنم و برای تسلی خاطرم سعی می کنم بیشتر ناراحت شوم. آه... عزیزان من! دنیا پر از ترس، مرگ، بوی جلبک و عینک های شکسته است. به کدامشان می توان خیانت کرد!؟
  • ۹۶/۰۷/۱۲

نظرات  (۹)

  • حضرت کازیمو
  • حتی به دماغی که پرت بشه سمت بالشت هم نمیشه خیانت کرد. چقدر این پست در نگاه به هستی و انسان افق‌های جدیدی به روم گشود. احساس میکنم به یه جهان‌بینی نو و غریبی دست پیدا کردم. یک بنیان فلسفی جدید که از دماغ پرت شده به سمت بالشت شروع میشه و احتمالا به پرت کردن چرک سینه زیر پتو ختم بشه. 
    حبّذا
    پاسخ:
    بله. ممنونم از نقد منصفانه ات. دیگه وقتش رسیده بود نگاه انحصار طلبانه به معنای زندگی بعنوان یک ساخت تک بعدی رو تبدیل به یک نگاه انکثار طلبانه گذر کرده از آبشخورهای دماغ و بالشت کرد و من بعنوان پایه گزار این مکتب نوین خوشحام از درک والات :))
    :)))))))))))
    ازون جایی که گوشی همیشه کنارمه اون بخش سرگرم نشدن رو هیچوقت تجربه نمیکنم متاسفانه 
    اصن بخاطر همینه به جهان بینی تو نمیرسم:))
    پاسخ:
    بله خب قطعا :))) البته جهان بینی خاص من حاصل ریاضت های سختیه که طی این سالها کشیدم. امیدوارم شما هم روزی از این چشمه های معرفت سیراب بشین :)))
    چون با عینک رابطه ی خوبی ندارم،مطلقا به عینک خیانت میکردم:دی
    پاسخ:
    کجایی هلو؟ محو شدی قشنگااااا. روزی سه وعده «خجالت» برات تجویز می کنم بکش بعد بیا در باره عینک و اینا حرف می زنیم :))

  • پـــــر ی
  • اتفاقا به همه چی میشه خیانت کرد
    پاسخ:
    آقا من یچی گفتم شوما کوتاه بیا من معذرت می خوام اصلا :))
  • پـــــر ی
  • نه آقاااا، تو این مورد من کوتاه نمیام اصلا 
    پاسخ:
    گوش کن به حرف بزرگترت پری :D
    خب منم بزرگترم که ناصرخان :)
    پاسخ:
    وااسفاااا با من یکی به دو می کنی؟ وااسفااااا  :))
    بلی :))
    پاسخ:
    بلاکی :))
    عه عه عجباااا :(((
    پاسخ:
    یسسس :)))))
    از اخیرین باری که نوشتید بیشتر از یک ماه گذشته خوبید ؟
    پاسخ:
    خوبم خیلی ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی