تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



شب چهارم

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ق.ظ

بعضی وقت ها شبیه احمق ها می شوم.. هم قیافه ام هم حرف زدنم هم همه چیزم... فکر می کنم برای همه گاهی پیش می آید... بعد که این حس می گذرد پیش خودم خجالت می کشم و سرشکسته تر می شوم انگار... دریغا.. سرافرازای نزد خویش... و زنهار... شکستن نزد چشمهای خویش...

  • ۹۶/۰۴/۲۹

نظرات  (۶)

فک نمیکنم آدمی یوده باشه که پیش خودش نشکسته باشه...
و اینکه فکر میکنم حماقت جدایی ناپذیره از ما آدما...
پاسخ:
همینطوره... عجیبه که تمومی ندارن... هر بار  هر جور هر شکل...
  • پـــــر ی
  • خب جدای از متن این پست من موندم پس شب اول و دوم کجاست؟
    چرا از شب سوم شروع کردی ؟ (آیکون تفکر عمیق) 
    پاسخ:
    :)) شب اول دوم توش سر بریده بود
  • حضرت کازیمو
  • @پری  سوالاتت خیلی عمیقه. مواظب‌ خودت باش. اگه همینجوری پیش بری هممون تو عمق سوالاتت غرق میشیم. رحم کن
    پاسخ:
    کاندیدای سیمرغ سوالات عمیق هستند ایشون :))
  • پـــــر ی
  • نمیشه آخه که باید حتی سربریده ها رو هم به ما بگی :)
    به قول شاعر: ما را ز سر بریده میترسانی ؟!

    @پری
    کازیمو شما سرت به کار خودت باشه. ای بابا . تو وب خودشم امون نداریم اینجا هم ولمون نمی کنه :)
    پاسخ:
    عفو بفرما شیخ دیگه تکرار نمیشه د:

    @ پری؟ چرا "@ پری"؟
  • حضرت کازیمو
  • بابا این دختر حالش خوش نیست. با خودش حرف میزنه. حالا جالبه با خودش حرف میزنه ولی مخاطبش منم. این مورد دیگه خیلی حادّ و نادره
    پاسخ:
    من تا حالا تو عمرم همچین چیزی ندیده بودم! :))
    واااای خدااااااااا مردم از خنده خودم :))))
    خداییش مورد نادری ام، اصن استثنام :)))))
    واقعا نمی دونم حواسم کجا بوده که اسم خودمو نوشتم:)))))

    حالا ولی ربطی نداره کازیمو، شما به هر حال سرت به کار خودت باشه :)

    ناصریا خب حداقل تو ازم دفاع میکردی، چه وضعیه خو:)

    واااای چقد خندیدم، دست خودم درد نکنه، موجبات شادی روح خودم رو فراهم نمودم :))))
    پاسخ:
    خداییش اصلا قابل دفاع نبود کارت حتی اگه تمامش شامل اغماض میشد! :))

    بخند بخخخخنددد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی