تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



در ستایش یکرنگی

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

آدم واقعا نمی داند کی راستش را می گوید کی دروغ. باز دم خودم گرم همیشه دروغ گفته ام!


  • ۹۶/۰۴/۰۸

نظرات  (۴)

  • آرزوهای نجیب (:
  • ((:
    خط آخرم دروغ بود دیگه ؟ 
    بیشتر باش معمار باشی
    پاسخ:
    :))) نه اون حقیقت بود. درست ترین حرف عمرم
    سمعا و طاعتا :)
  • پـــــر ی
  • چرا اتفاقا اگه دقت کنی معلومه
    مثلا تو الان یه دروغ گفتی :)
    پاسخ:
    نه نه این دروغ نبود. حتی اینیم که الان گفتم این دروغ نبود دروغ نبود والا :))
    فرزندم دروغ خوب نیست .
    الان با نصیحت من متحول شو و دیگر به دروغ نگو که همیشه دروغ می گویی 
    😂
    پاسخ:
    من دروغ دوس دارم اذیتم نکنین :))
    این سیبو می بینی؟ دیگه دروغ نمیگم :))
  • پـــــر ی
  • ای بابا گیج شدیم بین این همه دروغ و راست :)
    پاسخ:
    والا روده های منم بهم گره خورد اینقدر اینا بهم پیچیدن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی