تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



آواز غمناک مفیستوفل در شب امتحان

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

همش فکر می کردم
وقتی که پیر شم
از قاطی شدن با بقیه

اینقد نمی ترسم

و دیگه 

ازشون فاصله نمی گیرم

آره خب
بیراهم نبود...
هییی چطوری؟
پیر مرد نق نقوی بدترکیب!


نظرات  (۵)

  • آرزوهای نجیب (:
  • چرا همش امتحان دارید؟
    پاسخ:
    «شب امتحان» به روحیه بسیار بالای امتحان پذیری نویسنده اشاره داره وگرنه من 5 شنبه امتحان دارم نه فردا :))
  • آرزوهای نجیب (:
  • خب خدا رو شکر 
    من جای شما داشتم از استرس اینهمه امتحان میمردم ((:
    پاسخ:
    خود منم رفتم تو جو داشتم استرس می گرفتم د:
    چرا من باید این مفیستوفل کذایی رو هی و هی تو ادبیات آلمان ببینم و بعد که محض خستگی میام وب بخونم ببینم اونجا هم هست؟ :/
    واقعا چرا؟ نفرین شده م من ینی؟ :( (این یارو برای خدمتگزاری میره پیش اشخاص نفرین شده و بعد از اینکه کارش تموم شد،روحشونوبه دوزخ می فرسته) -_-

    هی، میگما چه تم خوبیه واسه کمیک استریپ، تو رو م توش بکشم؟ :دی
    پاسخ:
    آری آری تو نفرین شدی و روحت در تسخیر شیطانه یوهاه هاه هاه :))

    اورع اورع یجور بکش معلوم شه حالت ازدواج دارم :D


  • ر. کازیمو
  • جان به قالب :)
    پاسخ:
    ای بابا :)
    پیری و حسرت دیدارهای انجام نشده و همنشینی با ارواح و یادگارها.
    امتحان زده
    پاسخ:
    همنشینی با ارواح! خخخخ
    بقول ابی گریه نکن ای شب نشین ای امتحان زده گریه نکن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی