تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



نامه به مالاریا (4)

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

مالاریا! شب ها در راه خانه همیشه به تو فکر می کنم. به بالپوش های قرمزی که به تازگی برای بال هایت خریدی تا در سرما هم بتوانی پرواز کنی و به آواز هندزفری توی گوشت که لابد باید یک چنان چیزی توی گوشهایت بخواند که از آن بالا صدای هیاهوی شهر خسته ات نکند و دلت را نگیراند دیگر... ولی چند روزی هست که وقتی به آن پُله می رسم تصویر تو از ذهنم دور می شود و نه تنها تصویرت بلکه تمام چیزهایی که از تو می دانم اینطوری می شود و به جایش تصویر صادق لاریجانی می آید توی ذهنم. بعد از آن سر و کله بقیه فک و فامیلش پیدا می شود و کم کم می رسد به یک صفحه شطرنجی بزرگ که اندازه یک آپارتمان دوازده طبقه است و تویش پر از عکس سه در چهار آدم هایی است که بصورت طایفه ای دارند زحمت می کشند برای ما و من از طرف خودم و خودت تا بحال به تعدد برایشان مراسم تقدیر و سپاسگزاری برگزار کرده ام و وسط مراسم هم یک قطاری هست مثل فیلم Inception می آید می خورد بهمان. قطاره اسباب بازی است اما یکهو مثل کاغذ پاره توی هوا پخشمان می کند و بعدش چون اعصابم خیلی خرد می شود تندتر راه می روم تا زودتر برسم به خانه و تصاویر و سایر چیزهایت برگردند سر جایشان... مالاریا. عشق گریزپای من. می دانی که از من گریزی نیست، مثل خورشید از زمین! خوش به حالم که چون تویی دارم و تو چون خود نداری. حالا یک داستانی هم هست در این باره که مرحوم هیچکاک و آن پسرک معروف هم تویش حضور دارند که بعدا برایت تعریف می کنم. فعلا زیاده عرضی نیست. 


  • ۹۵/۰۹/۱۳

نظرات  (۴)

  • شِـــ‌یدا ..
  • ناصر آمد. ناصر دوباره با هیچکاک آمد :))
    + مالاریا جون... فرار کن، جون خودتو نجات بده.
    پاسخ:
    :))
    + نه یجور دیگه هست داستانش :))
    چرا بی نام و نشونی اخه :|
    پاسخ:
    اینجوری خوجل ترم ! :))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • سعی کن تصویر مالاریا رو با چیزی عوض نکنی! ناراحت میشه ها :|
    پاسخ:
    جبر زمانه س گویا  خودش می شه :))
  • بانوچـ ـه
  • عجیبه باز بروز شدین...
    خوشحالمون کردید.
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی