تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



در جدال با خاموشی

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ


این‏چنین، در چشم انتظارى

شب‏ها چندان دراز می گذرد

که ترانه ریشه افشان کرده درخت‏وار بر بالیده است.

و آنان که به زندان‏ها اندرند

و آنان که روانه ‏ى تبعیدگاه‏ ها شده ‏اند

هر بار که آهى برآرند

- نگاه کن! -

این جا برگى بر این سپیدار

می لرزد...


یانیس ریتسوس/ احمد شاملو



+ یه آلبومی داره آقای فابریزیو پاترلینی به نام داستان های پاییز که 14 قطعه پیانوی بی کلامه و هر قطعه برای یک هفته! امسال که تموم شد، پاییز سال دیگه اونو گوش کنید!


+ فکر کردن چه سخت شد!

  • ۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۴)

جز دو خط اول بقیه اش سخت بود برام چند بار خوندم تا بفهمم چی میگه :-|
خب لینک میدادی تنبل خان،  3 هفته از پاییز مونده هنوز! 
یعنی قبلا فکر کردن آسون بود؟!
پاسخ:

آسونتر بود فلذا :))
چشم انتظار ی و شب های دراز را می فهمم ..کلا شاملو خوبه ..
پاسخ:
من ولی برگی بر این سپیدار می لرزدو بیشتر می فهمم: )
فابریتسیو عست اسم رفیقمون

+قربانی را بیاورید با چاقو!
همونجا...جلوی پای مندس -_- 
پاسخ:
همون که من میگم، همونه اسمش. اَه

خرس قربانی کنیننن توروخدااااا من خرس دوس دارم :))
  • شاهزاده شب
  • یه نمونه ش رو بذارید ما هم گوش کنیم :)
    پاسخ:

    ایشون هفته دهم هستن . فلذا خواهش می کنم و سرم درد نکنه :))
    http://bayanbox.ir/info/97829653312042432/10-Week-10

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی