تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



چیزایی که نمیدونم

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ


اون اسب قهوه ایه

که از بچگی تا امروز تو رویاهامه،

چرا تا حالا واسم سوال نشد مالِ کیه؟!


  • ۹۵/۰۴/۲۹

نظرات  (۷)

واقعا همچین چیزی تو فکرت بوده؟
پاسخ:
هنوزم هست
  • آرزوهای نجیب (:
  • دختر هم نیستید بگیم مالِ یاره :D
    پاسخ:
    مال یار مگه سفید نیست؟ د:
  • روح الله فاضل
  • من از همون اول قائل به رهایی از ابزار بودم. خوابهام از بچگی تا الان اکثرا پرواز میکنم،اسب مسب اینا خبری نبود! ولی اسب نسبت به پرواز تجربه قشنگتریه وجداناً
    پاسخ:
    منم چند بار خواب دیدم دارم پرواز می کنم یهو نخم پاره شد رفتم فضا!
  • نیمه سیب سقراطی
  • حتما مال خودته :) 
    آدم مگه تو رویاهاش به داشته های یکی دگ فکر میکنه ؟ 
    پاسخ:
    مال من نیست. اون جایی که این اسبه توشه هم مال من نیست. بطور کلی در همه جا من گور ندارم کفن داشته باشم د:
  • شاهزاده شب
  • بلاخره پیداش میکنین :)))
    پاسخ:
    شاید از این اسبای وحشی توی صحرا باشه اصلا :))
  • ثریا شیری
  • صاحبش خودش بالاخره میاد خودشو معرفی میکنه نگران نباش.
    پاسخ:
    ثریا شیری! آیا قصد داری دغدغه دو روزمو مورد استهزا قرار بدی؟
  • شِـــ‌یدا ..
  • نمیدونم اسمت چیه و کجا زندگی میکنی
    اما بدون بالاخره یه روز ناصر پیدات میکنه و میفهمه مال کی هستی
    پاسخ:
    :)))
    زنهار از اون روز زنهار!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی