تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



به می عمارت دل کن... *

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

طرح احیای بافتهای میشه یه دهن واسمون بخونین!

این برنامه ها هستن که توش از یه خواننده دعوت می کنن بعد وسط برنامه مجری بهش می گه: «می شه واسمون یه دهن زنده بخونین؟» طرفم می خونه. دلم می خواد تو یه همچین برنامه ای شرکت کنم بعد مجری بگه: «می شه واسمون یه دست زنده بسازین؟» منم بگم: «خیلی ممنونم اتفاقا من با ساختن خیلی راحت ترم تا حرف زدن» بعد بنا و کارگرا بریزن تو، استودیو رو بکوبیم برج بسازیم.



تلاش برای رجعت به اصالت بشری

آدم آرمانگرایی نیستم. آرزویی ندارم که بخوام یه عمر پی اش بدوام. آرزوهام اینقد کوچیکن که یکی دو ساله بهشون می رسم. اوناییو هم که بیشتر از این طول بکشن یادم می ره! به زندگی با برنامه اعتقادی ندارم. بدم میاد مثل روبات باشم. دوست دارم وحشی باشم. رمنده، غیر متمدن، درنده، بی فرهنگ، نا اهلی. حاضرم بعضی روزا تو خیابون شلوارمو پایین بکشم و روی ماشینای پارک شده کنار پیاده رو بشاشم، یه لنگ دور کمرم ببندم، دماغمو توی جوبای لجن بسته خالی کنم و به راهم ادامه بدم و هیچ دلیلی هم واسه انجام این کارها نداشته باشم. در ضمن هنری‌ چیناسکی هم نیستم!



جمله فلسفی

یه پایان ناخوش بهتر از یه خوشیِ بی پایانه. آدم خسته می شه!





* مرسی استاد داوینچی

  • ۹۴/۱۲/۲۴

نظرات  (۴)

عنوانشم بذار همون "به می عمارت دل کن"
پاسخ:
چقّدر قشنگ می خونه این تیکه شو...
  • عم قزی جون ツ
  • مثلا فک کن احسان علیخانی تو ماه عسل بگه عاقا بطور شنده یکی رو برامون کفن و دفن کن!

    نفهمیدم ؛ یعنی اصالت بشریت میگه ماشینای پارک شده کنار خیابون رو آبیاری کن!؟

    پاسخ:
    یا یه قاتل بیارن بگن بطور زنده واسمون آدم بکش!

    داشتم مسخره می کردم!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • خوشی میزنه زیر دلتون:)
    چرا همه دوس دارن نا متعارف باشن؟
    پاسخ:
    مثلا من در خوشی غرقم خواستم متفاوت باشم!
    نمی دونم، من که خاصم :))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • الکی مثلا:)
    :|
    آیکون ِ بابا اسپیشیال پرسن
    پاسخ:
    حالا که ایمطور شد خیلیم الکی نبود اصلا! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی