تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



بازی کثیف

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ


از اینکه ببینم یه نفر با حرفام و کارام موافقه و چیزی نمیگه خوشم نمیاد. بدم میاد. یا اینکه با یکی حرف بزنم که با خودش فکر می کنه همیشه باید زور بزنه تا یه لبخند مضحکِ مصنوعیِ حال بهم زن گوشه لبش بسازه و حرف هاشو تو صد تا لفافه بپیچه و حواله ام کنه هم. اون موقع تو وضعیت ناجوری گیر می کنم که نمی دونم باید چیکار کنم. بد جوری گیر می افتم. احساس می کنم تمام وقت داشتم با یه خوک کثیف حرف می زدم. یه خوک شیطانی کثیف که با ظاهر موافقش بازیم داده و حتما آیین دوست یابی «دیل کارنگی» رو هم خونده و دهنشو به مخالفت باز نمی کنه که مبادا موافقانشو از دست بده. یه آدم حقیر که فکر می کنه با نقش بازی کردن می تونه مهارت های اجتماعیشو ارتقاء بده، دوست های زیادی داشته باشه و دو و برش پرِ کاسه لیس باشه. حتمنم هر روز صبح قبل از اینکه از خونه بره بیرون کفش هاشو واکس می زنه و هر دو هفته موهاشو اصلاح می کنه، عطر های خوشبو می زنه و از اینکه لباساش زیر بارون خیش شدن بدش میاد.

اوه پسر، فکرشو بکن. آدما همیشه دلشون می خواد دروغ بشنون. واااای چه لباس قشنگی، چقدر خوشگل شدی، چه مدل مویی، چقدر مهربونی، عجب ماشینی... فکر کن، تو چشمات زل می زنن و اینا رو تحویلت می دن. بعد دلشون می خواد تو هم  هم بازیشون شی و همین کارو بکنی. خیلی ضایع س.



  • ۹۴/۱۱/۲۴

نظرات  (۴)

  • خانوم ِ لبخند:)
  • هولدن کالفیلد... خیلی حقایق و زشتی ها رو رک و راست میگه.. 
    جمله ی آخرش هنوز یادمه.. 
    هیچوقت به هیچ کس چیزی نگو.. اگه بگی دلت تنگ میشه!! 
    پاسخ:
    یواش یواش دلتان برای همه تنگ می شود...
  • عم قزی جون ツ
  • فقط میگم چرخ بازیگر ازین بازیچه ها بسیار دارد! هویجوری
    پاسخ:
    این شعرو خیلی دوس دارم. همینجوری
    بستگی داره،بعضیا نه کتاب خوندن و نه دنبال اینن ک اطرافیانشون زیاد بشن.
    دوس دارن بگن تاییدت میکنیم.ک بتونن بهت اعتماد کنن.بگن اگه همه انتقاد میکنن،من تاییدت میکنم.
    بعضی چیزا هس ک طرف خودش باس بفهمه؛هزارم ک انتقاد کنی لجبازی باعث تکرار اشتباش میشه،لفافه لازمه بعضی وقتا.
    از اونی باس ترسید ک توی روت خوب باشه و پشت سرت بد بگه.
    قهرم باهات اصن :(
    پاسخ:
    می دونم چی میگی. درست میگی.
    من رو این قضیه ضربه بزرگی خوردم. واسه همین خوشم نمیاد از این نقش بازی کردنا. از اینکه همه بهت بگن همه چی عالیه ولی بعد جور دیگه ای در آد.

    من از آدما تعریف می کنم، تاییدشون می کنم، تو لفاله هم حرف می زنم گاهی اما همیشه سعی می کنم وارد این بازی نشم. نذارم بازیکنای این بازی، بازیم بدن

    :))))
    چنان فراخ نشسته است یار در دل تنگ
    که بیش زحمت اغیار در نمی گنجد

    سعدی
    پاسخ:
    استاد من کجاااااای  استاد چه بیوفااااااای :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی