تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



رستگاری به سبک هالیوود

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ


من (مثلا کلینت ایستوودم): مگه همین چشه؟

بهرام (می تونه هر خری باشه): این قدیمی شده دیگه خوشم نمیاد

- از هر چی قدیمی شده باشه خوشت نمیاد؟

- بستگی داره

- بدم میاد از این جمله، لعنت به تو

- بستگی داره، بستگی داره، بستگی داره

- از هرچی خوشت نیاد می ذاریش کنار؟

- بعضیاشون
- پس چرا اون کون گنده تو نمی ذاری کنار

- هی چه مرگته؟

- بار آخرت باشه اینطوری باهام حرف می زنی، بشین سر جات عوضی

- (نگاه)

- ینی الان مامان بابات ببرنت عوضت کنن جات یه مدل بالاتر بگیرن؟

- چه ربطی داره؟

- قدیمی شدی

- مزخرف نگو

- اینطوری خوشحال تر می شن

- چرت می گی

- برو بمیر، برو بمیر، برو بمیر

- خفه شو

- جاش گربه بخر

- گربه چرا؟

- چون از ماهی قرمزِ توی تنگ قشنگ تره

- من که نمی خوام ماهی بخرم

- واسه همینه می گم گربه بخر

- از گربه خوشم نمیاد

- گه خوردی

-ببند دهنتو

- از گوشیتم خوشت نمیاد ولی داری استفادش می کنی

- بخاطر همین می خوام عوضش کنم

- اگه گربه داشته باشی خوشحال تر می شی، بفهم

- تو واسه خودت گربه بخر که خوشحال تر شی

- من با این فکسنی مشکلی ندارم

- واسه همینه که همش با تلفن خونه بهم زنگ می زنی؟

- می خوام صدای عنترت به گوشیم نخوره

- نمی دونم حرفمون سر چی بود

- داشتی می گفتی چطور متقاعدت کنم گربه بخری

- می خوای هر دو رو بخرم خیالت راحت شه؟

- برو اونتو بده

- جدی گفتم

- فایده نداره

-چرا؟

- اگه گوشیتو عوض کنی گربه ناراحت می شه

-  داری چرت و پرت می گی

- دارم سعی می کنم شبیه تو فیلما حرف بزنم!

- (نگاه)

- (سکوت)

  • ۹۴/۱۱/۱۶

نظرات  (۱)

  • عم قزی جون ツ
  • o_O

    oh my god
    پاسخ:
    اوه یور گااااددددد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی