تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



پدربزرگ

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

روی بسته قرص سفید کوچیکه با خودکار نوشته بود «روزی یک عدد». همیشه اونو صبح ها می خورد. دیشب دیدم قرصشو در آورد داره می‌خوره. بهش گفتم مگه اینو نباید صبح بخوری؟ گفت: بسته‌شو می‌خواستم بندازم یکی توش بود خوردم که حروم نشه!

  • ۹۴/۱۰/۳۰

نظرات  (۹)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
  • اخی 
    پاسخ:
    : )
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • دلم برای پدر بزرگم 
    عمیقا تنگ شد
    پاسخ:
    ان شالا همه دلتنگی ها برطرف بشه
    :-)))
    خداحفظشون کنه
    حوصله نداشتن خب تا فردا صبح صبر کنن:-D 
    پاسخ:
    : )
    قاطی آدمه :دی
    ای جان ای جان 
    ^_^
    پاسخ:
    ^_^
  • نیمه سیب سقراطی
  • یادم پدر بزرگم افتادم ... وقتی بهش فکر میکنم هم تصویرش در حال قرص خوردن ِ :(
    پاسخ:
    دیدن حجم این قرص ها واقعا ناراحت کنندس...
    خو اسراف حرومه :|

    درضمن دلم برا بابابزرگم تنگ نشد من
    چون ندیدم هیچکدومشونو اصن :| یه همچین نوه ی انتهایی ای بوده و هسدم :||
    پاسخ:
    ای بابا ای بابا

    نوه ته تغاری هستی؟ میگم لوسی واس خاطر همینه پس :D
    خدا حفظشون بکنه 
    پاسخ:
    ممنونم : )
    می‌دونم ربطی نداره، اما دو شب پیش خواب دیدم یه جائی ‍َم مث سرزمین عجایب و اون پدربزرگم که خیلی خیلی سال قبل از به دنیا اومدن من فوت کرده رو اونجا میتونستم ببینم و به شکل یه لاک‌پشت خیلی قشنگ بزرگِ آبی (آبی اینجا مخالفِ خاکیه :| نه رنگش!) بود که دستاش به طرز محسوسی سبز خوش‌رنگ بود...
    هعـــــــــــــــی...
    یاد این خوابه افتادم گفتم تو کامنتای اینجا ثبت شه :|
    پاسخ:
    مخالف خاکی چه رنگی می شه؟ خیلی سلیس بیان کن :دی
    بسیار هم عالی : )
  • خانوم ِ لبخند:)
  • منم مثل پدربزرگ، این کارا انجام میدم... به قرص روی ساعت خوردن، هنوز ایمان نیاوردم :))

    زنده باشن و سلامت : )
    پاسخ:
    بعلههههههههه  تو دیگه چرا؟ :)))

    مچکرم ^-^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی