تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



روغندون

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ

در را که باز کردم امان نداد تا سلام کنم. یک پیچ گوشتی گذاشت کف دستم گفت: «اگه زحمت نیست یه نگاه به در باز کن بنداز». برگشتم پایین. قفل آیفون را باز کردم و زبانه و فنرهایش را دستکاری کردم. زنجیرش را اینور و آنور کشیدم. بعد هر قطعه کوچکی که توی محفظه آلومنیومی‌اش پیدا کردم را با ضربات محکمِ تهِ پیچ گوشتی آب بندی کردم. معمولا تمام وسایل برقی و مکانیکی با این شیوه به راحتی تعمیر می شوند ولی این یکی بدتر شده بود که بهتر نشد. دوباره از پله‌ها بالا رفتم. مهندس میم با چند تا از همکارانش گرم صحبت بود. گفتم: «کسی روغندون نداره»! همه به هم نگاه کردند. بعدش به اتفاق هم به من نگاه کردند. آقا جلال با جدیت همیشگی‌اش از روی صندلی بلند شد، کیف چرمی کوچکش را از روی میز برداشت. دست کرد توش و یک قوطی وازلین در آورد داد بهم.


  • ۹۴/۱۰/۲۷

نظرات  (۸)

روغندون=وازلین :)))
پاسخ:
آقا جلال، مرد شرایط اضطرار :D
مهم جدیتش بوده :)
پاسخ:
بله، مهم اینه که جدیتشو به هیچ چی نمی بازه : )
شیوه تعمیرت خیلی حرفه ای بوده ها:-D

بالاخره چی؟ درست شد؟؟
پاسخ:
از آدم حرفه ای چون من حرکات حرفه ای هم انتظار می ره :دی

طوری درستش کردم که تا موقع رفتنم خوب بود د:
روغندون اقا جلال را بگو، حالا چرا تو کیفش میگذاره؟:)))
پاسخ:
چون تو جیبش جا نمی شه :))))
درسته که حادثه خبر نمیکند... ولی دیگه انقد؟؟ :| عادمم انقد عاماده؟ :|| 

حالا از هر لاحاظ... والا :|
پاسخ:
آقااا آقااااااا آقاااااااااااا  پوست دستش خشکه :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • دست به آچارم که هستین ؛)
    پاسخ:
    پیچ گوشتیو ترجیح می دم : ))
    منم منظورم همون بود... کلا دیگه... برا دربازکن و پوست دست و فلان و اینا :|||||

    عاقا اصن به ماچه!
    پاسخ:
    منم در تاکید منظورت گفتم دیگه :D

    چرا به ما ربطی نداره. همه در قبال جامعه مسئولیم!!!!
  • خانوم ِ لبخند:)
  • آقا جلال منو به شدت یاد یه نفری انداخت که تو هر شرایطی، حتما یه چیز به درد بخور که لازمه، توی صندوق عقبش پیدا میشه :)))
    یادمه یه بار با خانواده و این آشنامون رفته بودیم شمال، بعد سرویسهای مثلا بهداشتی توی راه، شلنگ نداشت. یهو دیدیم این آشنا مون میگه ما شلنگ داریمااا، هرکس خواست تعارف نکنه :))))
    پاسخ:
    خدایی آقا دیگه جلال شلنگ نداره تو کیفش. ینی جا نمی شه اگه جا می شد شاید می ذاشت :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی