تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



سوالات سفر در زمانی

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ق.ظ


اگه ما سفری داشته باشیم به ده سال آینده، از کجا می تونیم بفهمیم که الان ده سال بعده؟ ینی وقتی ناظری از بیرون وجود نداره چطور می شه تشخیص داد؟ اگه فضا زمان رو با هم در نظر بگیریم، چطور می شه که فضا پیش بره ولی زمان نره؟ یا نه، چطور ممکنه این اتفاق بیفته که ما در زمان کمی، زمان زیادیو طی کنیم؟! و اگه این دو تا عین یه واحد با هم جلو برن، ما در زمان سفر کردیم، ولی سفر نکردیم که!  بعد اون زمانی که الان داریم، مثلا یک ثانیه طول می کشه بریم 10 سال آینده واقعیه یا اونی که با سرعت ازش می گذریم و می رسیم و اندازه ده ساله؟. از نظر تئوری شاید بشه یه چیزاییشو فهمید ولی در عمل من نمی تونم همچین چیزیو درک کنم. اگه فرضا بریم به ده سال بعد، این ده سال برای ما زمان سپری شده به حساب میاد و خاطره ای ازش داریم -مثلا وبلاگم آپ می شه و من ده سال قبلم هستم- یا یه جور دیگه ایه که من حالیم نمی شه [این همون تکرار سوال خط سوم بود]؟

تازه اینا به کنار. آقا فرضا من رفتم ده سال آینده بعد اونجا شما رو می بینم. شما اونجا چیکار می کنین؟ چطوری اومدین اونجا؟ همراه من اومدین؟ اطلاعات منین یعنی؟ جایی گیر نمی کنین تو مسیر؟ همینطوری میاین؟ یا بودین خودتون؟ اذیت نکنین دیگه چطوری اومدین اونجا؟ بعد اینا هیچ چی، سفر به گشته رو کجام جا بدم؟ شمام که همه جا واسه خودتون هستین دیگه!

هیففففف. خوابم نمی بره. دارم خیال بافی می کنم. می خوام از این کرم چاله هه رد شم!
  • ۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۶)

  • فـرشـده ..
  • بگیر بخواب بجا کشوندنه مخه خودتو ما به سمت گوگیجگی !
    پاسخ:
    تو به چی فکر می کردی که بیدار بودی؟
  • عم قزی جون ツ
  • من الان چن شبانه روزه نمیتونم بخوابم ، به عنوان مثال دیشب تا ساعت سه نظاره گر سقف و در و دیوار بودم |
    ولی خو هیچ وقت همچین افکار ثقیلی نداشتم!!
    تو چکار ب فضا داری؟ بشین زندگی تو بکن بااااو
    پاسخ:
    استرس داری.
     شما دکتری درست نیست استرس داشته باشی کههههههه اووووو!
    وای چقد کمرتون باریک شده... منظورم اینه که کمرِ قالبتون باریک شده...

    باور کن( نخواستیم باور نکن) چندتا چیز قشنگ در مورد این موضوع تو کله‌م هست... ولی حالشو ندارم اینطوری بنویسم... به جاش؛ الان یه فیلم کوتاه دیدم که پسره با دیدن 30 ثانیه بعده زندگیش٬ محکوم به انتخاب میشه... در واقع یه کیف جادویی وجود داره که 30s بعد از زمان حال زندگی افراد رو نشون میده . اسم فیلم؛ on time  
    انیشتینم یه چیزایی تو نسبیتش گفده ولی چون اون گفده٬ دیگه ما نمیگیم که تکرار مُتکَدِرات نشه
    پاسخ:
    کمر باریک من  شمع تاریک من بیا به بالین من د:

    ندیدم این فیلمه رو. فکر کنم خوشم بیاد ازش

    بیا خودمون مشکلو حل کنیم، انیشتینو وارد نکن من قهر می کنم
    این فکرها را ول کن بجاش بمن بگو چرا ایرانیها انقدر بین دخترو پسر فرق میذارن؛)
    پاسخ:
    ایرانیا فرق می ذارن؟ خجالت بکش دیگه این حرفو نزن.  آدم چه حرفا که نمیشنوه :D
    فکر کن ١٠ سال برای من بگذره و برای پدر و مادرم نگذره کم کم من بهشون میرسم، یا برعکس عقب برم هیچ میشم
    پاسخ:
    خیلی ذهن آدمو مشغول می کنه. حال می ده
  • شاهزاده شب
  • منم خیلی فکرمیکنم :)
    پاسخ:
    خیلی خوبه، حتی اگه بی نتیجه باشه : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی