تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



دروغ های اَن دار

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ


بیکاریِ این چند هفته، اعصابم رو تا آخر مکیده. دیشب با جیب های خالی رفتم کفش بگیرم! در واقع رفتم کفش دیدم و در واقع‌ترش چند تا کفش بیشتر ندیدم و با فروشنده تنها مغازه ای که پامو درش گذاشتم دعوام شد! البته به من ربطی نداشت، خودش خواست فرز بازی در آره زارت چند تا کتونی آورد روی میز گذاشت و در بارشون شعر گفت و هر بار که با مِن‌ومِنِ من رو به رو می شد، پیش از اینکه بتونم بگم «یادم رفت کارتمو بیارم»، قیمتو پایینتر می آورد و در آخر اصرار داشت کتونی 160 تومنیه اصلِ تایوانش که خودش واسم انتخاب کرد و خیلی هم بهم میومد رو! 95 تومن بردارم!  اما ماجرا از اونجا شروع شد که شاگرد مغازه بی هوا وارد شد و با دیدن کتونی روبه‌روم شعر های بیشتری دربارش سرود و در آخر گفت: «خدا شاهده 120 خریدمونه!»

  • ۹۴/۱۰/۲۲

نظرات  (۵)

خب حالا:-|
تو فقط ی مغازه رفتی و دعوات شده؟!!! بیا ی دوره کلاس فشرده بذاریم برات
بلد نیستی بپیچونیشون دیگه:-D 
هیچوقت به یک فروشنده اعتماد نکن البته بعضیا هم استثناء هستن این وسط;-) 
پاسخ:
آرههههه می دونم بعضیا کدومان! خخخخخ
در مواردی میرن فاکتور خرید میارن حتی!
پاسخ:
هزار دوز و کلک که چی آخه؟!
میزدی لهش میکردی:/
پاسخ:
آره مثلا غوداااااااا، بعدش طرف از وسط نصف می شد! :))
  • عم قزی جون ツ
  • هفته پیش دیدم یه مغازه ای زده پوتین چرم دست دوز اصل!!! انقدی مایه دار نیستم ک 500 تومن برا کفش پیاده بشم ولی خو دیدم نوشته تک سایز ، گفتم یه سری بزنم
    پرسیدم ک جنسش خوبه و نکنه ترک بخوره ، یا اینکه زیرش پاره بشه ، یارو گفت وقتی خدا تومن قیمت میگفتیم چیزیش نمی شد حالا رو نمیدونم
    منم عصبانی شدم گفتم خو چرا بهتون بر میخوره سوال کردم دیگه مگه چیه ، من ک سر در نمیارم !
    دید انگار بد شده گفت نه بهم برنخورد ، من باز کم نیاوردم گفتم نه دیگه برخورد! :دی

    مسئله اینجاس ک مامانم خیلی خوشش اومده بود گفت یه جفت بردار :|
    پاسخ:
    من 500 داشتم می رفتم یه موتور می خریدم با دمپایی ابری اینور اونور می رفتم.... والا خخخخ

    نفهمیدم منظور طرف چی بود؟

    ها بردار دیگه. دیگه وقتی اصرار می کنن برش دار د:
  • عم قزی جون ツ
  • یارو میگفت وقتی جنسی رو گرون میفروشیم مردم فک  میکنن خوبه! دیگه نمیپرسن ک کیفیتش چطوره!
    ولی الان ک دارم زیر قیمت میدم شک میکنی که نکنه جنس بنجله و اینا!! میپرسی ک پاره میشه یا نع

    منم گفتم از همین خیابون چن سال پیش پوتین خریدم فروشندهه ده تا قسم و ضمانت!!! داد ک نه زیره ش و نه رویه ش خراب نمیشه ، اما سر یه ماه شد :|

    ازین داستان نتیجه میگیریم نباید به حرف فروشنده ها اعتماد کرد :دی

    پاسخ:
    آها... افق فکریم خسته بود نتونست منظورو بیابه

    بد زمونه ای شده. فقط من قابل اعتماد موندم :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی