تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



وضعیت سفید!

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ب.ظ

وضعیت جوری شده که بیشتر دوستانم ازم دلخور هستند که چرا شب‌ها وسط حرف زدن یک هو می خوابم!؟

  • ۹۴/۱۰/۱۹

نظرات  (۵)

  • فاطیما کیان
  • این یعنی خستگی شدید ناشی از بدو بدو های روزانه :)
    پاسخ:
    : )) نه روزهام چندان هم خسته کننده نیستن
  • عم قزی جون ツ
  • خب چرا!؟
    مستر سین هم الان مدتهاست همینجوریه :|

    هیدر هم زیباست
    پاسخ:
    شاید بخاطر فصل باشه!! تابشتونم اینطوری بود؟ د:

    مچکرممم مچکرممم
    تو از اولشم همینجور بودی من که عادت کردم به این حرکاتت :/
    پاسخ:
    به کدامین گناه!!!
  • ثریا شیری
  • :دی
    دوستان منم :دی
    ولی هرکار کردم خودمو اصلاح کنم نشد :دی
    پاسخ:
    اصلاح نکن، بذار بقیه سعی کنن خودشونو با ما وفق بدن :دی
    چقققققد بدم میاد ازینکار... دعواها کردم سر این... نزاع ها... جنگ ها... فایده داشت؟ خیر :|
    پاسخ:
    آقااا آقاااااا مهربان باش با این قشر خسته :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی