تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



از کراماتِ شیخ؛

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ


خیلی هم خوبه که به قِسمی در کرامات اخلاقی غرقم (!) که در بیشتر موقعیت هایی که اشتباه می کنم، حاضرم اشتباهم رو قبول کنم و اگه کسی بهم بگه در اشتباهم، در جوابش اعتراف می کنم و می گم "اشتباه کردم!". و از اون خوب تر اینه که اونقدر جدی نیستم که بخوام زندگیمو بدون اشتباه پیش ببرم و تصور اطرافیانم رو ازم به چهره ای "همیشه کار درست" تغییر بدم، و اونقدر کله شق هستم که باز هم اشتباهات قبلی مو ادامه ادامه می دم و باز تکرارش می کنم و اونقدر احمقم که حاضرم بعد از همه این ها باز هم بگم "اشتباه کردم"!


  • ۹۴/۰۹/۲۹

نظرات  (۶)

اقا کارِت خیلی درسته، 
ولی بدون که داری اشتباه میکنی
پاسخ:
دروغ گفتم، هر کی بهم بگه در اشتباهم می زنم شل و پرش می کنم :دی
  • فاطیما کیان
  • این خود زندگیه , باور کن , بیخیال بقیه
    پاسخ:
    باور دارم، شدیدا
    یا شیخ 
    کارت درسته
    پاسخ:
    چاکرم
    چقدر کرامت اخلاقی میباره ازت به به
    پاسخ:
    آره، بخاطر همنی تو خونه کرامت صدام می کنن
  • فـرشـده ..
  • و اون قدر حواس پرت ، که یکی مونده به خط آخر ، دوبار بنویسی ادامه  رو😆

    +کی شیخ شدی ناصّریااا ؟! :دی
    پاسخ:
    فرشده آشِ رشده! ور آر یو؟ :))

    دیدمش. حال ندارم درستش کنم :دی

    از اون وبلاگ قبلی نه قبلیش :D
  • فـرشـده ..
  • همیـــینجااااا همیـــنجااا !

    نزدِ خدا چیز میز میخوریم :))

    چقد شخخ زیاد شده ، شخ متی ، شخ ناصر :))
    یه شیخ فریتون کمه که ایشالا افتخار میدم همین روزا بهتون :دی
    پاسخ:
    یه مشت چیزم واسه من بفرست این پایین :D

    من که شیخ نیستم امام بودم ولی الان چیز خاصی مد نظرم نیست که باشم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی