تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



وقتی فکر می کنم من -و هر انسان و موجود دیگه ای- خیلی راحت می شد الان اینجا نبودیم و هیچ وقت هم وجود نداشته باشیم، به خودم نهیب می زنم که آیا آفرینش یک امر پست و حقیر نیست؟ و بعدش نتیجه می گیرم عدم هم به همین اندازه بی ارزشه. عین دو روی یک سکه. به اینجا که می رسم پرده از جلوی دیدگانم کنار می ره و تعادل شگرف میونِ این دو رو کشف می کنم. بعد از آشکار شدن این راز بزرگ هستی، با خیال آسوده سرم رو روی بالشت می ذارم و می خوابم!




+ در گوش دادن به موسیقی خیلی افراطی ام و این باعث عاصی شدن اطرافیانم می شه. چه کنم که از هدفون هم متنفرم!

این آلبومو گوش بدید قشنگه:


Ben Woods - An Attempt To Fly (2013)


نظرات  (۶)

و هیچ‌ چیز لذت بخش تر از یه خواب با خیال آسوده نیست:-)))
ولی من اگه  ی چیزی رو کشف کنم هیجان زده میشم و خواب از سرم
میپره :-D
 مدتیه از هندزفری استفاده میکنم تا کسی چیزی بهم نگه 
آخه ممکنه من از صبح تا شب فقط رو ی چند آهنگ باشم و اگه بقیه بشنون از من ناامید بشن:-D 
مرسی بعدا دانلود میکنم :-)

پاسخ:
من هیشه آسوده می خوایم. بالاخره یه کسایی بیدارن د:
ناصر خان براوو ! من هر وقت میام اینجا از معرفی جاتتون ذوق میکنم !
پاسخ:
خواهش می کنم :)
  • فاطیما کیان
  • میگن همه ی ادم ها بلد نیستن خودشون رو توی عدم نبودشون از اول این جهان تصور کنن
    پاسخ:
    این جمله رو چندبار خوندم تا فهمیدمش
    نمی دونم. کسی بلده آیا؟
  • خانوم ِ لبخند:)
  • چه خوبه که بعدش میخوابی:)) فکر کردن بهش بی نتیجه س! مطمئنا آدم با این قد و قواره میبایست برای هدفای بزرگتری خلق شده باشه :))

    +آخه آلبوم بدون لینک ممار؟ :)) اصلا هم ما تنبل نیستیم!
    پاسخ:
    من فقط قبل خواب فکر می کنم :))
     البته که همینطوره. مثل نابود کردن همدیگه د:

    + :)) تابستون دانلود کردم. یادم نیست از کدوم سایت بود
    ببخشید
    تبصره تموم شد؟ :|
    :))
    پاسخ:
    آره. بعدا منابع جدیدو معرفی می کنم. فعلا از رو جزوه ام بخونین :D
    تا بخش اول درست ، اما حالا چرااین  پرده از جلوی روی ما کنار نمیره، میگم شما ته اون غار تنهاییتون احتمالاکاشف میشید؟
    پاسخ:
    هنوز آمادگی رویارویی با حقایق رو نداری :پی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی