تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



آنتراخ

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ


خیلی مقاومت کردم چیزی از این کتابه نذارمااااا، خیلی...




پی. اس: کِرمه سرِ جاشه البته. می‌لوله هنوز!

پی. اس: خب نمیاد آقا. چیکار کنم؟ نمیاد. از وقتی فرهیخته شدم دیگه حرفم نمیاد!

پی. اس: یه استاد طرح داشتیم قدیما. یه سوالی پرسیده بود کسی جواب نداد. گفت چرا هیچ کی حرف نمی زنه. یکی از پسرا گفت استاد حرفمون نمیاد. سرشو آورد نزدیکمون گفت: «کیون بذارین میاد!»

پی. اس: تا الان که در خدمتتونم فحوای کلام استادو نفهمیدم. درهای معرفتن دیگه، بضی وقتا مقاومت می کنن باز نمی شن.

پی. اس: ولی بترسین از روزی که باز شن.

پی. اس: من که نباید کاری کنم؟ ها؟!!

پی. اس: این شیوه پست نگاری، به افتخار کاشفش سبکِ متواریسم نامیده می شه. خیلی هم کارآمده.

پی. اس: وی در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. بقیشو هم برین تو پروفایلش بخونین (سلام مُتی)

پی. اس: آماده باشین واسه فردا. کتابش قطوره!

پی. اس: برین تا رگباری تبصره 22 نذاشتم واستون :|||




  • ۹۴/۰۸/۲۸

نظرات  (۴)

  • آناهــیــ ـــتا
  • ما مستمند میشیم استاد..... بذار...
    مستفیض منظورم بود :| :| :|

    +شاید منظورش QN بوده.
    احتمالا یه نوع مجهوله که باید بذارید تو معادله تا عددش دربیاد 
    پاسخ:
    این بار چندمته میای تیکه میندازی می ری؟! بندم بندازنت تو چرخ گوشت؟

    + نه آقا. کیو ان رو من گفتم. خواستم به جو فرهنگی اینجا لطمه وارد نشه
  • فاطیما کیان
  • عنوان همون انتراک نیست ؟ :)))
    پاسخ:
    نخیرم. همون آنتراخه. مال خودمه. ایشششش
  • عم قزی جون ツ
  • ممار فرهیخته می شود
    دیری دیرین!!
    :دی

    استادتون چی گفت؟ :|
    ( خداییش نفهمیدم منظورتو و منظورشو ولی یه حسی بهم میگه حرف بی تربیتی زده !! )


    کاتیوشا هم بزنی فایده نداره ممار!
    ما جلیقه بافتنیامونو پوشیدیم :)))
    پاسخ:
    سخته. دارم سعی می کنم :D

    به حسات بیشتر بها بده :د

    جلیقه؟ آبی کمرنگ؟ نُه خخخ
    D:
    پاسخ:
    اَخّییییییییییی :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی