تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



مرگِ نقدی

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ


+ نظرتون راجع به مردن رو صندلی راحتیِ کنار شومینه چیه؟ بعد از چای یا قبل از شام

- اوه. نه آقا. من سالهاست اینطور زندگی کردم. دنبال یه مردن هیجان انگیزترم

+ مردن روی تخت بیمارستان. در حالی که کلی دکتر و پرستار تختتون رو احاطه کردن. می تونه خیلی هیجان انگیز باشه

- فکر نمی کنم همسرم از بیمارستان خوشش بیاد

+ مطمئنا دوست ندارین تو تصادف با یه اتومبیل تیکه تیکه بشن. ها؟

- نه ممنون

+ شما خودتون ایده ای ندارین؟

- دوست دارم یه جای شلوغ بمیرم. اوه. شایدم نه. نه اصلا یه جایی که شلوغ نباشه بهتره. اینجوری آدما ازم منزجر نمی شن. یه جای معمولی. خلوتم نه. می دونین که...

+ بله، آقا. سال هاست شغل من همینه. درکتون می کنم

پس بذارین یه پیشنهاد دیگه بهتون بدم. نظرتون چیه ما شما رو می بریم به یه جای خلوت و ناگهان با یه حرکت کوچیک، یه تیکه آهن توی قلبتون فرو می ره. اولش یکم ناراحت کنندس

- فکر نکنم از این خوشم بیاد

+ نه نه. اشتباه می کنین. لحظه های اول اینطوره. ولی بعد کلی دوربین و خبرنگار میان بالای سرتون

- چقدر طول می کشه؟

+ بعد از مرگتون خیلی ها درباره شما حرف می زنن. تا مدت ها صفحه اول روزنامه ها می مونین

-   لعنتی. خدا کنه زیاد طول نکشه. من دست به نقدم آقا

+ همه چی تو چند ثانیه اتفاق می افته. چیزی تو خاطرتون نمی مونه.  مطمئن باشید خیلی ها از مرگ شما متاثر می شن

- دوست ندارم جایی بمیرم که روی نقشه نباشه. صورتم، صورتم. می خوام بعد از مردنم سرِ جاش باشه

+ خیالتون راحت آقا. ما هیچ وقت به مشتری هامون مرگ بنجل نمی فروشیم


  • ۹۴/۰۸/۲۶

نظرات  (۳)

  • فروردین دخت
  • تعبیر جالبی بود از مرگ...
    پاسخ:
    : ))
  • فاطیما کیان
  • مرگ قشنگ و راحت و طبیعی هم جز حقوق انسانیه
    پاسخ:
    روی صندلی کنار شومینه. دیگه راحت تر از این
  • عم قزی جون ツ
  • اونجا مرگ میفروشن؟
    حراجیه؟ :))

    مرگ با گلوله نه دوس ندارم .
    اصلا حالا ک فکر میکنم کلا مردن رو دوس ندارم :دی


    این "دو سیب " ک میگن چه ارتباطی با سیب داره عایا؟
    پاسخ:
    :))

    نمی دونم. فکر کنم اسمشون شبیه همه :د

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی