تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



شنبه

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

طوفان تمام شده. حوصله ندارم روی زمین خیس پا بگذارم و تا محل کار بروم. کمی بیشتر در رختخواب می مانم، شاید اتفاق جدیدی بیفتد.
  • ۹۴/۰۸/۲۳

نظرات  (۷)

من اگه این هفته بیشتر تو رخت خواب بمونم
 یا سرم با گیوتین قطع میشه
 یا استاد به قول خودش خوردم میکنه که بسازم دوباره
 یا اینکه مشروطی چیزی میشم :)))
یا بیفتم حتا !!
ما یه همچین اساتید بی اعصابی داریم !!!! :|
نگین هستم که نخوابیده از  5 صبح اون روز :|
پاسخ:
تو این دوره و زمونه دیگه دانشجو مشروط نشه قباحت داره والا :)))
پاشو برو سرکار بهونه الکی هم نیار. 
پاسخ:
ول هکن! حال ندارم. بارونه :د
  • فاطیما کیان
  • چه طوفانی بود طوفان دیشب ...
    پاسخ:
    اینجا صب شروع شد. اگرم دیشب بود من خواب بودم : )
    عرض کنم خدمتتون که ما هم خوابمون میومد و بیخیال سرکار شدیم :-) 
    زمین خیس بهانه است علت را جای دیگر جستجو کنید:-)
    پاسخ:
    من خواب نداشتم. همینطوری حال میده آدم تو رختخواب بمونه د:
    عدم تحرک باعث سنگ کلیه میشه،مخصوصن عدم تحرک ناگهانی.
    جمع کن خودتو ای دوست:)
    پاسخ:
    عدم تحرک ناگهانی چیه؟ کاری که انجام نمی شه چطور ناگهانی می شه؟ ای داکتر، پلیز دیسکریب فور می

    از فردا :دی
  • ساکن اتاق آبی
  • خسته ای دیه خستههههه ترشه آش =)))))
    پاسخ:
    باووشه، فتوشاپ یادته کههههههههههه؟! :D
  • نارِن° جی
  • کاریست بس لذت بخش و حال آور :))
    پاسخ:
    همینه : ))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی