تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



ماجرای جایی که معلوم نبود کجاست

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ


یکی از دوستانم تصمیم گرفت من را برای کار معرفی کند. به شرکتی که نه اسمش را به من گفت، نه مکانش را، نه کارش را، و نه شرایطش را. گفت در آمد خوبی خواهی داشت و بعد گوشی را قطع کرد. منظورش را از درآمد خوب نفهمیدم. اما چاره ای نداشتم جز اینکه قبول کنم مکالمه تمام شده و کسی آنورِ خط نیست.

دیروز دوستم دوباره تماس گرفت. زنگ زد و اول به تقوای الاهی سفارشم کرد. و گفت که امروز عصر بیایم فلان جا و بعد برای معارفه با هم می رویم آنجا. و اینکه سر ساعت بیایم، قبلش صورتم را اصلاح کنم، موهایم را شانه بزنم، لباس رسمی بپوشم و در ضمن بوی سیگار هم ندهم.

دو سه ساعتِ پیش گوشی ام زنگ خورد. وقتی جواب دادم دوستم با عصبانیت پرسید کجا هستم. بالشتِ زیر آنجایم را کمی اینور آنور کردم و گفتم دارم روی یخ های سوچی با سورتمه ام به سمت ابدیت می تازم. متاسفم که نتوانستم نیامدنم را اطلاع دهم. هوووویِ کشداری کشیدم و گوشی را قطع کردم. و بعد فلش را از لپ تاپ جدا کردم انداختم توی سطل آشغال بس که این سریال ومپایر مزخرف بود.


  • ۹۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۱۱)

  • فاطیما کیان
  • چرا آخه ؟ کاش یکی برای من یه کار خوب پیدا میکرد 
    پاسخ:
    بخاطر اینکه من خیلی شاخ هستم! شمام شاخ باشید :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • چی بگم ؟؟؟ نه واقعاً توقع داری الان چی بگم ؟؟؟ :|
    توی این بیکاری امتحانش ضرر نداشت مهندس ...
    حالا که گذشت :) بشین بقیه فیلم رو ببین ؛)
    پاسخ:
    الان توقع دارم مهربانانه با من برخورد کنی. من تشنه یک جرعه محبتم :D

  • فاطیما کیان
  • شاخو آدما ندارن :))
    پاسخ:
    ندارن ولی می تونن بشن د:
    بیا جلو شترق یهپس گردنی بود. گفتم از سورتمه پرت شدی بیهوشی یکی باید بهوش بیارتت !
    پاسخ:
    تو بیهوش می شی بزنن پس کله ت بهوش میای؟ :D
    ومپایر به این خوبی =))))
    پاسخ:
    تا نصف قسمت دوم فصل اول دیدم!. دارم تلاش می کنم به ادامش راغب شم :دی
  • عم قزی جون ツ
  • اصولا از ادمی ک اسم گلدونشو میذاره  مالاریا، آئورلیوس، بروسلی، ژانگ انتظاری جز این نمیرفت!!
    الان مثلا میگف ناصر تنبونتو بکش پات بیلو بذار رو دوشت اومدم دنبالت میرفتی!؟


    بروسلی آخه!!؟؟  :|

    پاسخ:
    فکر نمی کنی دیگه خیلی ازم انتظار نداری؟ یکم سطح توقعاتتو بالاتر ببر من راضم والا

    آره می رفتم می رفتم :D

    یه گله شبیه بروسلیه. انصافا شبیشه
    اون وقتی نمیگه کجا قراره کار کنی و ادماش کین.توقع داره که تیپ بزنی؟
    اصن خوب کردی نرفتی.معلوم نیس کجا بوده.
    پاسخ:
    والا همینو بگو... همه چی که پول نیست. اصل تفاهمه آقا تفاهم :دی
    بچه ها به افتخاراق ناصر یک کف مرتب!
    پاسخ:
    تکه می اندازی گستاخ؟
    د:
    ومپایر فقط تا فصل دومش قشنگه
    بقیه ش ارزش دیدن نداره به نظر من
    :)))
    اگه جذب نشدی کلا نگاه نکن وقتت هدر میره
    من به جاش نیکیتا رو پیشنهاد میکنم
    :) ؛)


    پست راجع به یه چیز دیگه بود میدونم B)
    پاسخ:
    من هنو فصل دو رو تموم نکردم. خسته شدم دیگه :دی

     من فصل بعد گیم آو ترونزو میخوام :D

    آدرس ندارین شما؟
    ای بابا... زندگی جدی تر از این حرف ها است..
    حیف بود .. شاید.. 
    پاسخ:
    نبود آقا  حیف نبود : )))
    کاشکی حداقل در حال مشاهده یه سریال جالب تر بودین، اونجوری راحت تر میشد توجیهش کرد!
    پاسخ:
    گیم آو ترونز مثلا ^-^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی