تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



رهاش کن بره رئیس

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ


هر بار با خواندن "چنین گفت زرتشت" به وجد می آیم. بارها کلمات این کتاب را خوانده ام و هر بار مثل تکه ابری در آسمان برایم  شکل تازه ای می نماید.

جایی در این کتاب خواندم: برای غرورتان بهتر است بخواهید، پیش از آنکه بر شما ببخشایند [نقل به مضمون، متن اصلی یادم نیست].

خواستن، زیر پا گذاشتن غرور است. نخواستن و به انتظار بخشش بودن، تهوع آور.


دلم کوه می خواهد. بلندا، تنبور، آواز... کی شب‌روان کوی‌ات...

  • ۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۲)

لعنت به غرور ...
دل من هم گوره می خواهد ...اواز و اتش می خواهد ...
پاسخ:
تو می گی لعنت، من میگم درود...

دودو یادم رفت بگم آخ آخ
  • عم قزی جون ツ
  • عجب جمله ای!
    ولی یکی از خصایص اخلاقی من اینه ک چیزی از کسی نمیخوام. یعنی نمیتونم بخوام .
    بخاطر غرور نیس ، فک کنم بخاطر عدم اعتماد بنفسه شاید یا ی چیزی تو این مایه ها. من این خصلتم رو یه نقص می دونم
    البته ک نه هر خواستنی رو!!
    حالا این غرور هم خودش دو تا وجهه داره
    کلا جمله خوبیه اگه خوب معنیش کنی!
    کلا ولش اینارو ، بفرما کوکی..  :دی


    من فک میکردم الوچه و ایجور پیزا احتمالا قاطیش کردن ، تو ک میگی رب گوجه  :|
    وا اسفاااا
    پاسخ:
    من خیلی حال کردم با این جمله. یادم مونده

    آلوچه و این چیزام می ریزن توش. آلوچه به نسبت انار هم بیشتر میشه همم رب پختنش خیلی راحت تره قیمتشم ارزونتره دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی