تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



فاتح قلب ها

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

من یک پنیر دوستِ واقعی هستم. بار ها پیش آمده که در یک روز صبحانه ناهار و شام نان و پنیر خورده ام. و در این راه تا جایی پیش رفته ام که اگر یک قالب پنیر را روبرویم بگذارید قبل از نیم ساعت همه اش را مزه مزه می کنم تا تمام بشود. اوایل شهریور یک هفته ای تنها بودم. بعد از سه روز یک صبح که در یخچال را باز کردم با دو تا قالب خالیِ پنیر مواجه شدم. نانِ توی دستم را ته یکی از ظرف ها مالیدم و خرده های چسبیده به ظرف را خوردم. تا ظهر منتظر ماندم اما اتفاقی برای ظرف های خالی نیفتاد. لباس پوشیدم و از پله ها پایین رفتم. لحظه ای مقابل در ورودی ایستادم و با حسرت به نان و پنیری که چند روز پیش لقمه گرفتم و حالا توی تله موش بود نگاه کردم. چند دقیقه بعد با دو قالب پنیر فاتحانه از در وارد شدم.

  • ۹۴/۰۶/۲۸

نظرات  (۱۱)

  • فاطیما کیان
  • برعکست من از پنیر متنفرم :)
    عسل دوست میدارم ^_^
    پاسخ:
    عسل و خرما و گردو. بعدشم دو سه تا دونه مربای انجیر آخ آخ :))
    قدیمیا میگفتن زیاد پنیر نخورید خنگ میشید ولی پنیر خورا باهوش ترن:))
    پاسخ:
    راست می گفتن آقا راست می گفتن د:
    راسته که پنیر عقلو کم می کنه؟!
    پاسخ:
    آره دیگه. منو ببین!
    اصلا من معمولا صبحانه نمی خورم ..پنیر ..
    فقط نمی دونم چرا هروقت برنامه تام  و جری را می بینم دلم از همان پنیر های سوراخ دار می خواهد ..خخخ
    پاسخ:
    من صبحانه مربا نمی خورم د:
    سفره انداخته بودن از اینجا تا کجا ... مرغ و برنج و سالاد همشون چشمک میزدن به آدم. اونوخ یه خل و چلی گفت پنیر ندارین؟ باورت نمیشه ما مرغ میخوردیم اونم با لذت نون و پنیر میخورد :|
    :)))))))
    پاسخ:
    البته که فکر نمی کنم تا این مقدار به پنیر علاقه داشته باشم :D
    پنیر لاکتیکی و لبنه خوردی؟؟ )))
    پاسخ:
    :) آره از لاکتیکی خوشم نمیاد

    یعنی دو تا قالب تو سه روز تموم شده؟!!! یعنی این سه روز فقط پنیر خوردی؟ یعنی تنبلیت میومد غذا درست کنی؟؟:D نچ نچ

     

    پاسخ:
    حال نداشتم د:
  • خانوم ِ لبخند :)
  • به قول شاعر: آه فاتح قلبم..عشق تو شکستم داد:))
    یاد پست شکست پنیری خودم افتادم... پنیر خالی خوردن یک مدت عادتم بود!!
    پاسخ:
    چه شعری به به د:
    ولی بر عکس من توم با اینکه پنیر خالی می خوردی ولی خیلی خوب موندی :D
  • نیمه سیب سقراطی
  • منم منم منم ... فقط پنیر تبریزی با نون سنگک ، آخ خ خ خ ^_^
    پاسخ:
    : )
    من نون سنگک می خورم سیر نمیشم. دو تام بخورم باز احساس سیری نمی کنم!
    چه شعری به به د:
    ولی بر عکس من توم با اینکه پنیر خالی می خوردی ولی خیلی خوب موندی :D



    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    دددد:

    برعکس من توم یععععنیییییی؟!  :D

    :))
    بهتر نبود بجای اینکه با دو قالب پنیر وارد شوید با پیتزا یا چلوکباب وارد میشدید؟!
    پاسخ:
    قطعا شایسته تر همین می بود که شما فرمودید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی