تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



خواب شبانه همزمان با مرغان

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

چند وقت است موهای سرم ریزش پیدا کرده. امروز رفتم دکتر. بعد از ناامیدی از پیشینه خانوادگی ام در زمینه ریزش مو پرسید دایی داری؟ گفتم بله. گفت موهایش ریخته؟ گفتم بله. گفت تاس؟ گفتم یک مورد تاس هم داریم، آینه. چند سوال دیگر پرسید و بعد در مورد وراثت توضییح داد. نسخه ام را پیچید و چند توصیه کرد که دو تایش توی ذهنم مانده: سیگار نکش، ساعت 10 بخواب. در مورد اولی چانه نزدم اما در خصوص دومی گفتم حتی مرغ ها هم ساعت ده شب خوابشان نمی برد. قاطعانه گفت سعی کنند بخوابند!
  • ۹۴/۰۵/۱۸

نظرات  (۱۲)

  • آناهــیــ ـــتا
  • من ساعت 10 شب تازه از خواب روزانه بیدار می شم :دی
    پاسخ:
    سعی کن روزتو زودتر شروع کنی :D
  • سیده زهرا میم
  • حالا امتحانش ضرر نداره ، یه بار بخوابید ببینید چه مدلی هاست با مرغان خوابیدن ؟ هیچ نتیجه ی نداشه باشه حداقل یه پست واسه بیان که در می آید از توش ! :دی در هر صورت ما براتون آرزوی ریزش موی کمتر و خواب بهتری رو داریم !
    پاسخ:
    با مرغان نه البته ها، همزمان با مرغان د:
    امسب سعی کردم خوابم نبرد
    ممنونم :)
    برو عطاری ..یک عطاری خوب ...باور کن گاهی این چیز های سنتی جواب می دهد ...
    پاسخ:
    پیشنهاد خوبی بود :)
    مثلا می شه برم عطاری بعد بهم خوراکی بده بگه دوات همیناس!  چیزای شیرین خوشمزه حتی خامه داشته باشه هم  من قبول می کنم :D
    خیلی بده زود خوابیدن! من خونه چار پنج صب میخوابم
    اما به زرس قاطع میگم :
    من تو خوابگاه ساعت هش که از دانشگاه میام با لباس رو اولین تختی که به در نزدیکه بیهوش میشم :|

    صبح تا شب جوووون بکن جنازه میرسه دیگه :|
    پاسخ:
    دانشگاه خاصیتش طوریه که نیروی آدمو می گیره. بعدش باید خوابید حتی بعد از یه کلاس عمومی یک و نیم ساعته د:
    می خواستی بگید من مرغ سحـــــرم :دی
    پاسخ:
    مرغ سحر ناله سر کن... اونم میخوند واسم د:
  • فاطیما کیان
  • بی خوابی و استرس پدر پوست و مو رو درمیاره ...خواب به کنار استرس ...
    پاسخ:
    آره استرس از همه بدتره خودشم بیخوابی میاره تازه
    من ترجیح میدم موهام بریزه ولی ده شب نخوابم .. حتی حاضرم کچل شم ولی روزام بشه 48 ساعت ولی کمتر از 8 ساعت بخوابم ... 

    پاسخ:
    من ترجیح می دم مهام نریزه ولی ده شب نخوابم! د:
    ممار من همون طور که شمارو سیگاری نمیتونم تصور کنم تاس هم نمیتونم:دی

    پاسخ:
    می تونین منو تصور کنین اصلا؟ :D
  • خانوم ِ لبخند :)
  • شب زود خوابیدن خیلی مفیده..به حرف دکتر گوشِ جان بده ممار :))

    درسته من هیچوقت از اون هورمونایی که ساعت ده تا دو شب تو بدن تولید میشن و کارای خوب خوب میکنن، بهره نبردم اما خب آرامش شبها رو نمیتونم با خواب عوض کنم!
    پاسخ:
    :))) نمیشه لامصب. خیلی زوده ده
    منم دوس دارم شبو. خصوصا نزدیکای صبح! که همش خوابم :دی
  • فاطمه سادات
  • اتفاقا من شنیدم اصلا از معجونای عطاری استفاده نباید کرد . بعضی وقتا باعث بیماری های دیگه میشه
    پاسخ:
    نعجون نگرفتم. یه سری گیاه (!!!!) بود با دکتر مشورت کردم گفت برای تقویت مو خوبه
  • نیمه سیب سقراطی
  • آخرش کچل میشی هیشکی بهت زن نمیده :)) 
    پاسخ:
    من کچلم خوشکلم! د:
    اصلا همین که "باید بخوابی" بخوره به گوش ِ مغزت (گوش مغز کجاس دقیقا :دی) دیگه عمراً خوابت ببره!
    پاسخ:
    گوش مغر فکر کنم دوطرف سر مغزه! :دی
    حالا مثلا می گفت کمتر بخواب شیش غروب خوابم می برد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی