تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!




 رفقا، دامغان، مرمت، تاریخانه، کاهو، تار، کروکی...


مسجد تاریخانه/ دامغان/ ? 93


  • ۹۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۱۰)

  • فاطیما کیان
  • لبخند به این حس های خوب نهفته در کلمات کوچک ... :)
    پاسخ:
    مچکرم. لبخند بر شما لبخند بر همه لبخند بر زندگی :)
  • آناهــیــ ـــتا
  • دلم خواس ازون کروکی کشیدنایی که وقتی از جات بلن می شی شص نفر باید بتکوننت بسکه موقع گشف پرسپکتیوا روی زمین لولیدی :))

    +یه چیزایی اینجا نوشتم اما ترجیح دادم ببرمشون تو وبلاگ خودم.. راجب همون پیرمرده..
    پاسخ:
    :))) من دلم میخواد یه سفر برم فقط واسه کروکی
    خوب بییییید کروکیم؟ یه رب وقت گرفت. خیلی خوب شده خودم میدونم د:

    + کدوم پیر مرده؟ یادم نیست

    رفتی سفر؟
    پاسخ:
    نه. مال پارساله
  • آناهــیــ ـــتا
  • آره خوبه دمت گرم :D

    عه تو م ته خط هات نقطه می ذاری ک. 
    من فک می کردم فقط خودم می ذارم :))

    +بعدا می نویسم راجبش الان حال ندارم
    پاسخ:
    نوکرم :))

    لامصب دست خودش نقطه می ذاره د:

    + منتظرمممم
    پارسال رفتی سفر؟:-))))


    +همونطوری که بقیه پیدا کردن! والا...:))) آدرس به این سرراستی
    پاسخ:
    :)) آره. اون تاریخ که پایین پست نوشته الکی نیستاااااا

    نقطه گذاریا مال حرفه ایاس منم میزارم
    آو ما چه قد حرفه ای ایم:)))))
    پاسخ:
    تو که فکر نمی کردی فقط خودت حرفه ای هستی؟ د:
    نچ میگم دیگه عادمی که حرفه ایه دوستاشم حرفه ایه نه تنها دوستاش بلکه همه ی ادمای اطرافش :)))
    ما اینحوری هستیم :)))
     
    عاو :)))
    پاسخ:
    منم همینطوری هستم. نه تنها دوستانم حرفه ای هستند بلکه دوست دوستانم و دشمنانم و دشمن دشمنانم هم خیلی پروفشنال هستند. ما خیلی شاخیم د:



  • خانوم ِ لبخند :)
  • قشنگه ممار : )
    ما ته خط هامون نقطه نمیذاریم.. ولی ته کُدهامون سمی کالن میذاریم:))))

    پستای اینگونه ت منو همیشه یاد دوستم میندازه..حتما ممار خوبی شده :)
    پاسخ:
    این کروکی زیبا چندتا لایک داره؟ چنتا لایک؟ چندتا؟ چندتا؟؟ :D
    آیا کسی هست در گیتی که ته خط هاش @ بذاره؟ اگه هست من حاضرم باهاش عروسی کنم! :دی

    امیدوارم همینطور باشه : )

    عجب تیتر سنگینی! باید یه کم تیتر زدن از تو یاد بگیرم مهندس:)
    پاسخ:
    بله، چیزهای زیادی وجود داره که شما باید از من یاد بگیری :)))
    دستت معلومه قویه. یه زمانی با همین کروکی ها زندگی می کردیم!
    پاسخ:
    کما بیش! د:
    یکی از بهترین دوره های دانشجویی همون روزا بودن... هعییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی