تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



در بیابانی دور، که نروید جز خار

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

امروز توی چهار ساعت نتونستم حتی یه شیتو کامل کنم. عین این خنگا، یجا نشستم تو خیالاتم به یه نقطه خیره شدم. بعد به خودم اومدم دیدم سه ساعت و خرده ایش رفت.

احساس بدی دارم!. دلم می خواد یچیز بسازم. دلم می خواد برگردم سر ساختمون. کنار کارگرا و بناها، با هم صبحونه بخوریم، حرف بزنیم، سیگار بکشیم...


+ ویولن؛ گریه لیلی، اسد الله ملک.

  • ۹۴/۰۴/۳۰

نظرات  (۱۲)

لینکشو میذاشتی 
+ منم حالم خوب نیس :(
پاسخ:
او حال ندارد. خودت بیاب
وی خوب شد
  • آناهیتا طـــ
  • نگران نباش, آدمای زیادی نیستن که بتونن شیت رو کامل کنن.

    و اینکه کاش فقط یه جوری یکم خوشگلش می کردی, چون داورا روی هر شیت فقط 3 تا 5 ثانیه :| وقت می ذارن, پس فلسفه ی ایده و پلان و اینحرفا همش کشکه :-/

    امیدوارم چششون بگیره و خوششون بیاد و یجای خوب قبول شی مهندس شی انقذه چیز میز بسازی که.
    اونم وسط یه عالمه کارگر و بنا.
    خوبه؟

    اون شیرینی منو یادت نره فقط *_*
    پاسخ:
    اینقدر هستند آدمهایی که کامل کنند. بعنوان مثال افرادی نظیر او!


    خوب است. کاش دست وی می شکست و با w08 برای نماها و مقطع آسمان نمی گذاشت، احتمال تسلیم آن شیرینی بیشتر بود
  • سیده زهرا میم
  • آیا زشته من بعد اینهمه مدت بپرسم شیتو چیست ؟
    پاسخ:
    شیتو؛ شیت را= کاغذ را. او به همه سوالات شما پاسخ خواهد داد
    آدمی که توی زندگیش عشق نیست همینجوری کلافه ست دیگه! کارگرهام سر ساختمون باهات حال نمی کنند نری بهتره والا بخدا!!!
    پاسخ:
    از خیر او بگذر ئ اینقدر وی را تحلیل شخصیتی مکن. هربار که تحلیل می کنی او از زندگی اش خجالت می کشد
    من هم یک هفته است می خوام یک مقدمه واسه یک مقاله بنویسم. حواسم همه جا هست جز اون جایی که باس باشه
    پاسخ:
    راستی که خودت برای مقاله مقدمه می نویسی؟ به راستی که مقاله را هم آیا خودت می نویسی؟ اگر اینطور است پناه می برم بر خدا. دور شو از من دور شو
    من انقدر رو شیتام وسواس دارم دوروز طول میکشه ببندم :|
    پاسخ:
    آن زمان که وی برای دانشگاه شیت صد در هفتاد می بست، دو روز به طول نمی انجامید که حال برای یک سی و پنج در پنجاهش دو روز بیانجامد
    به به پسرم خونه ی نو مبارک! یه بارم که خودت خودتو در به در نکردی علیضا دربه درت کرد!!
    کوش آیکونای واموندش؟ :\
    پاسخ:
    اموال و فرزندان شما وسیله امتحان الاهی هستند. الاهی که دیگر هیچ کسی بوسیله وبلاگش امتحان نشود. الاهی امین
    کار دفتری میکنی الان؟


    همه بهم میگن خـــــــب....؛ وکالت دیگه ان شاالله!!؟؟
    میگم نه.
    میگم نه وکالت نه قضاوت نه سردفتری
    میگن پس تدریس!؟
    میگم نع
    میگم من آدم این رشته نیستم . آدم این کار نیستم ،
    من دوس دارم با دستم کار کنم . یه چیزی بسازم ، خلق کنم
    مسخره م میکنن اما خب من ایجوریم!
    الانم دارم دنبال طرح جقه میگردم ، میخوام رو کیفم نقاشی کنم!!


    تو بلاگ یه وبلاگ ساختم ، ب نظرم خشک و بی روح میاد اینجا
    ساختم برا وقتی ک هوس نوشتن کردم ، اما اینجا انقد ب نظرم خشک میاد ک هوس نوشتن از سرم میفته
    پاسخ:
    او یک سالی می شود که دفت طراحی نمی رود

    جوانان این زمانه را بنگر!. وی آن موقع با لاک غلط گیر روی کیفش یک دایره رسم می کرد یا چهارتا دایره کوچک دورش و بهش می گفت پنچه پا.

    آدرس نداره وبلاگت؟
  • خانوم ِ لبخند :)
  • رفتی پی ساخت و ساز ؟ : )
    پاسخ:
    با ایزه شوما وی حضور در میادین را از سر گرفته است
    خوبید ممار؟ انشالله هرجا هستید در سلامتی باشیدو خوش و خرم.
    پاسخ:
    وی خوب است. وی ممنون است
    من هم روزها می نشینم که مثلا درس بخوانم اما تنها کاری که نمی کنم درس خواندن است ..
    چرا سیگار ...!
    پاسخ:
    آقا بیخیال درس چیه کی داده کی گرفته
    او چه چیز استعمال کند پس؟
    ممار ؟! خوبید ؟
    پاسخ:
    او خوب است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی