تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



جیرجیرک های درخت گردو

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ق.ظ
 از جاهای دیگه خبر ندارم!  ولی اینجاها قدیما گرگ ها توی گروه های هفت تایی جمع می شدن و حمله می کردن که اصطلاحا بهشون می گفتن هفت تایی!... حالا باید به این جیرجیرکا گفت هزارتایی. با احترامی که به خلاقیت در شیوه حمله کردنشون باید قائل شد. یک دقیقه توقف هم بیشتر از زمانیه که می تونه آدمو تا جنون به پیش ببره.
  • ۹۴/۰۴/۲۰

نظرات  (۱۰)

  • خانوم ِ لبخند :)
  • صدای جیرجیرک ها برا من همیشه ، خوابیدن تو هوای آزاد رو تداعی میکنه... اما تجربه ی دسته ی هزارتایی شونو نداشتم !! باید خیلی یه جوری باشه :))
    پاسخ:
    روی درخت نشستن کار به کار کسی ندارن. صداشون لامصب گوش آدمو صاف می کنه : ))
    گردوارم میخورن؟
    شنیدم تو 1 دقیقه نابود میکنن هرچی سرراهشونه ولی تالا سعادت زیارت دسته جمعیشونو نداشتم :(
    پاسخ:
    نه. موجودات بی آزاری هستن، فقط صداشون خیلی بلنده. ایشالا قسمت بشه از نزدیک باهاشون دیداری تازه کنی د:
    واقعا برا شیوه حمله کردن جیرجیرکا احترام قائلی!؟؟!!؟
    وای چقد جنتلمن!! :دی


    اینجا جیرجیرک امسال کم داشتیم ب جاش یه حشره ای هست ب زبون خودمون میگیم " اریح قیزاردان " ، پدری درآورده ازمون ک نگو! میگن کرمه ولی ماشالا پرورش اندام کار کرده انگار ، مجهز ب پر و بال هم هستن قشنگ مث هلیکوپتر میچرخه واس خودش! صداش هم مث صدای ژیانه!!
    ایشون ریشه خوار هستن و پدر هرچی درخت میوه س در میارن
    نامبرده بسیار کریه المنظر می باشند.

    خب حالا کانالو عوض کن ، شبکه مستند تموم شد. :دی

    حال درخت گردوتون چطوره؟ خوب بهش برس ، یه گونی بذا کنار ، بهجت خانم گردو دوس داره بفرس بیاد.
    چ خبر از ماری؟؟




    آیا تو فک کردی ک من بخاطر عشق و علاقه م ب درس و رشتمه ک میخوام دکترا بخونم؟ ( البته خودم ک نمیخوام ، دارن ب زور میخواندوندنم!! :دی ) زهی خیال باطل!!



    پاسخ:
    حتی شیوه حمله حلزون ها هم واسه من محترمه د:

    ترجمه اسمش چی میشه؟ ماژالا چقدر اسم با مصمایی دارن ایشون د:

    بهجت خانوم گردو دوس داره بعد بفرستمش واس تو! :)))
    ماری ترکم کرد. خبر نداری؟ به احترم یادش اسم یکی از گلامو گذاشتم مالاریا

    من هیچ وقت چنین فکری نکردم، نوِر :پی
    من از جیرجیرک فقط صداشو شنیدم همیشه...عکسشم تازه دیروز توو اینستای جناب داهول دیدم...جیرجیک مگه نیش میزنه؟
    پاسخ:
    بیچاره نیش نداره که. یه حشره کاملا بی خطریه. البته تاکید می کنم غیر از صداش د: 
  • آلبرت کبیر
  • جای شکرش باقیه که ما اینجا فقط سگ می بینیم که اونا هم حمله ای نکردن تا حالا :))
    پاسخ:
    هااا بیو واست از سگ هایی که بهم حمله کردن خاطره بگم د:
    جالب بود ..

    خوشحال میشم به منم سر بزنین ..
    پاسخ:
    هوممم
    تابستون و صدای جیرجیرکاش
    از صبح زود هم شروع به کار میکنن و نمیذارن راحت بخوابی:-)
    پاسخ:
    دهن مهن آدمو صاف می کنن. آقا من هیچ چی، خودشون خسته نمی شن؟!
  • آناهیتا طـــ
  • من صدای یکی دوتا جیرجیرک دوس دارم تو شب بیاد. وختی همه خوابن و اینحرفا. قشنگ حس شب میده ب آدم. دوباره تاکید می کنم, یکی دوتا!

    یبار رفته بودیم شمال تو یکی ازین پارک جنگلیا, روز م بودا, ولی جوووری صدا می کردن ک وختی ازونجا اومدیم بیرون تا چن روز صداهای اطراف واسمون تااار بود :-/
    پاسخ:
    من الان اینجا نشسته ام، از پشت سرم صدای جیرجیرک میاد، از روبرو صدای جیرجیرک میاد، از آسمون و زمین فقط صدای جیرجیرک میاد. انگار تو میدون جنگم جای گلوله صدای جیرجیرک میاد... هیففففف
    صداش برای من یعنی تابستون، تعطیلات، مسافرت، شب، هوای ازاد، من که خیلی صداشون را دوست دارم اما ١٠٠٠ تاییش را نمیتونم تصور کنم:o
    پاسخ:
    متاسفانه هزارتا هیچکدوم از اینا نیست!!
    بهجت خانم عینکم هستن!
    قرار بود با بهادرخان نامزد بشن ک بهم خورد

    اریح قیزاردان تحت اللفظیش میشه قرمز کننده زردآلو! ب عبارتی چیزی ک باعث رسیدن زردآلو میشه! ولی اینکه چه رابطه و وجه تسمیه ای هست بین زردالوی زیبا و اون کرم زشت بدقواره غول آسا هنوز در هاله ای از ابهامه
    ب نظر من بخاطر محدوده زمانی ظهور و بلوغ اوشون می باشد! چون تو وقتی هوا گرمه و موقع چیدن و لمبوندن زدرالوئه سر و کله ش پیدا میشه

    آخی! میدونستم اخرش رابطه و تو و ماری ب سرانجام نمیرسه
    اشکال نداره ، اون لیاقت تورو نداشت
    :|

    =)))


     

    ( حالا این بلاگ کلاس بذاره و بگه اینجا رسانه اهل قلم و متخصصینه و این صوبتا! ما برو بچز بلاگفاییم! شکلک نباشه خودمونو شکلک میکنیم می چسبیم ب کامنت!! هنو ما رو نشناخته )

    پاسخ:
    اوووو یادم رفته بود بهجت خانومو!

    ولی اسمش قشنگه. اینو یادم می مونه سری بعد خواستم به یکی بگم کردم داری جای کردم میگم اریح قیزاردان! د:

    معلومه لیاقت من خیلی بالاتر از ایناس. مالیاریاااااا خخخخح

    شما خودتون پیشکسوت اهالی قلم هستین. تجریبات شما در ازن زمینه بسیار ارزندس د:


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی