تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



عهد ما با لب شیرین دهنان بست خدا...

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

این چند وقت که برای اسکیس تمرین می کنم به ندرت پیش می آید که قبل از شروع به موضوع نگاه کنم. همیشه صبر می کنم تا بدعت موضوع غافلگیرم بکند. اما امروز یک ساعت قبل از آغاز طراحی موضوع را خواندم. حصولگاه عشق؛ طراحی نگارستان شعر و ادب پارسی همجوار با مقبره حافظ. اسم حافظ را خواندم و گفتم هاااا این یکی یکم فرق دارد، باید قبلش دورخیر کنم، حس و حال بگیرم!. غزلی از حافظ خواندم و باقی اش را سپردم به تار لطفی و صدای شجریان. و تا الان که در خدمت شما هستم در پرده "عشق داند"ش مستورم!. به به، چقدر خوب گفتم. بعله دوستان، طراحی و اسکیس و درس و مدرسه هیچ کدام هیچ ارزشی برای آدمی ندارد. چیزی که مهم است همین جادوی موسیقی است که چهار ساعت است من را گرفته ول نمی کند!


اگر به آواز علاقه دارید (+)


  • ۹۴/۰۴/۱۷

نظرات  (۶)

آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.
پاسخ:
ینی واقعا همت داری
کار خوبو شما میکنی ممار...منو ببین آیینه عبرتت کن..من درس خون بودم چی شد؟ هیچی...پس شما زندگی کن:))
پاسخ:
والا... می فرماید ایوان مدائن را آیینه عبرت دان. شما الان مثل ایوان مدائن هستین د:
حالا چی کشیدی!؟؟

خداییش خیلی رشته باحالی دارین
من ک کپک زدم تو این پن شال . از رشته م بدم میاد :(


ناصر حس نوشتن ندارم ، شاید یه روز دوباره وبلاگ بزنم.شاید..
فعلا ک پایان نامه آویزون منه و من آویزون بی حوصلگیام
پاسخ:
من چیزی نمی کشم. به اودااااا

بدت میاد می خوای دکتراتم بگیری خوشت میومد کسی جلودارت نبود د:

همون پایان نامتو اول تموم کن. من شخصا ازت قدردانی می کنم!
اووووم کامنت من نیس؟
پاسخ:
متاسفانه نظری نیست از شما
اگر به آواز علاقه دارید
پرانتز باز یک امتیاز مثبت متعلق به شما پرانتز بسته؟!

لینکی در کار نیست ینی ؟ :))
پاسخ:
: )
لینکش اینا
www.navayirani.ir/goto/http://dl.navayirani.ir/Music/Full%20Album/Mohammad%20Reza%20Shajarian/Mohammad%20Reza%20Shajarian%20-%20Eshgh%20Danad/03%20-%20Edameye%20Saz%20o%20Avaz.mp3
بعد از علامت تعجب نقطه نمیذارند.
پاسخ:
حال ندارم درستش کنم، ولی نصیحتت تا ابد یادم می مونه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی