تبخند




این صندل رسوایی، نطقیست ته کفشم!



game of flowers مثلا!

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

روی فرش پهن بودم سریال می دیدم. یادم آمد که به گل ها آب ندادم. بعد از دو روز شکمم را با مشقت از زمین جدا کردم و رفتم کنار پنجره...  از گل هایم معذرت خواستم و بهشان گفتم که چقدر فراموشکار شده ام این روزها. اما آن ها عذرم را نپذیرفتند و برایم شرط گذاشتند که بقیه سریال را با هم ببینیم. خدای من. تصور کنید با چهارتا بچه فسقلی بنشینید فیلم ببیند. از این بدتر چه چیزی در جهان وجود دارد؟. حتی از هرشب کوکو خوردن هم وحشتناکتر است. حالا چکار کنم؟ فیلم را هی جلو بزنم؟ یک سریال دیگر ببینم؟ نسخه سانسور شده اش را به صدا و سیمای جمهوری اسلامی سفارش بدهم؟ قسمت آخرش را ببینم؟ زیر نویس را برایشان بخوانم؟ صدایش را قطع کنم خودم جایشان حرف بزنم؟ قیدش را بزنم؟ چه خاکی بر سرم بریزم آخر.


  • ۹۴/۰۴/۱۲

نظرات  (۱۷)

سریال خاک برسری میبینی، بازچشم مامانت را دور دیدی؟ زنگ بزنم به بابات بیات موتورت را ازت بگیره؟
پاسخ:
خاک بر سری نیس که. تاریخیه! د:
نسخه‌ی سانسور شده‌اش را به صدا و سیمای جمهوری(؟)ِ اسلامی(!) سفارش بدهید :))
پاسخ:
دوبلم بکنن لطفا د:
نچ نچ فیلم غیر سانسوری میبینید؟:/
پاسخ:
نامردا صحنه دار می سازن د:
بالاخره  پیداتون  کردم ....

سلام :)


پاسخ:
به‌به به‌به
سلام. خوبی؟ : )

سلاااام حاج ناصرووو هوووووو :D
خدا ذلیل کنه باعث بانی هرچی جدایی و دوریه :D
آقا نسخه دوبله شدش شهوت انگیز ناکتره یه صدای ناز می ندازن رو صدای زنای فیلم :|
صدا اصلی سوسانو رو بشنوی حالت تنوع بهت دست می ده ولی عوضش صدایی که جمهوری اسلامی ایران روش انداخته اوووووف :D
به گوش برادری خوب صداییه آقا خوب :D
بده صدا سیما دوبله کنن با صدای ظریف :|
پاسخ:
سلام شهاااااب. بوسسس شهابببب د:
الاهی آمین یا رب العالمین :دی
اوففففف نگووووووو نگووووووو دوبلرش کیه که اینقدر با شخصیته؟ :D
بدم روحانی دوبله کنه؟ با صدای خودش د:
فکر کن نسخه ی صدا و سیمای games of thrones چی از آب درمیاد!
پاسخ:
اگه چیزی ازش باقی بمونه، اسمشو میذارن لانه عقاب ها د:
  • آناهیتا طـــ
  • game of thrones میدیدی؟ :))

    من هیچوخ نتونستم شرو ب دیدن این سریال کذایی کنم :|
    یبار اومدم از یه فصلش شرو کنم گوگیجه گرفتم از بس شخصیت داش :))
    پاسخ:
    آره ^_^
    خیلی خوبه. من دیگه خسته شدم همشو می زنم جلو تموم بشه زود تر
  • آناهیتا طـــ
  • راسی دارم وبمو دیوار کشی می کنم.
    اگه بیکاری یه توک پا بیا کمک. اون استانبولی و ماله تو م وردار بیار امکانات کمه -_-
    پاسخ:
    استانبولی و مالمو!! :)))

    من سفت چینی نمی کنماااا گفته باشم د:
    منم میخام ببینم. فیلم خوبی باید باشه :دی
    پاسخ:
    من فیلم بد می بینم آخه؟ معلومه که خوبه خیلیم خوبه :د
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • جلیقه ی آبی نمیخوای ؟ :))
    پاسخ:
    خودم می خرم د:
    :))))))
    پاسخ:
    :))
    60 دقیقه تحویل صدا سیما بده ..15 دقیقه تحویلت می ده ..
    خلاصه خلاصه ..راحت ..:)
    پاسخ:
    به عبارتی یک فصل تحویل می گیره یه قسمت تحویل می ده خخخخخ

    کسی که بچه داره باید قید سریال دیدن رو بزنه!...بچسب به زندگی و بچه ها...سریال رو هم از این به بعد خانودگی انتخاب کنید که دسته جمعی لذتش رو ببرید!

    سلام


    پاسخ:
    سلام. خوبی؟
    هاااا باید بشینیم پایتخت ببینیم با بچه ها!
  • خانوم ِ لبخند :)
  • ما با دخترمون فقط شبکه پویا و انیمیشن میبینیم :))
    لطافت روح شون خوب نیس خدشه دار بشه :دیییی

    راستی ماتیلدا خانوم چطوره ؟: )
    پاسخ:
    چقدرررررررر مثبتانه :))

    ماتیلدا خوبه، مالاریا هم خوبه، آئورلیوس و بروس لی هم هم خوب هستند د:
    عاقو من کامنت گذاشتماااا ، اما نمیدونم بلاگ خورد یا نت من!
    دیگه هم حال ندارم بنویسم
    بعله!
    خلاصه ک جانت فدایم!
    :))))



    ارشدت جی شد؟؟
    :دی
    پاسخ:
    نت تو خورد. اینم سوال بود آخهههه ! :))
    چرا نمی نویسی دیگه؟

    آزمون اسکیس 9 مرداده. باید ببینم چطور می شه
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • خوبی ؟ جطوری ؟ :)
    پاسخ:
    : )
    خیلی خوب هستم. مچکر هستم
    شکر خدا :)
    زنده ایم :)))
    پاسخ:
    : ))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی